Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha, vanmorgen besloten niet naar school te gaan. Ik ben gaan werken in de plaats.
Ben ik blij om ook, mijn vriendin vanmorgen naar Utrecht. normaal 40 minuten met de trein, vandaag 70(inclusief vertraging) Ok dat kan nog..
Terugweg. Heeft ze er bijna 2½ uur overgedaan. En daarnaast nog ellende en vertraging met de bus!
En ik? Lekker binnen gezeten haha..
mijn vader komt niet eens thuis vanavond, hij zt in amsterdam en er rijd echt niks meer nr huis
ik was vandaag 2,5 uur op de fiets, niet veel langer dan normaal gelukkig!
hoop dat die sneeuw weg is op de dag der dagen
De sneeuwbuien van vandaag zorgde voor grote chaos op de weg, en met het trein/bus verkeer en vliegverkeer.
Ik ben vanmiddag om 4 uur uit Hoofddorp vertrokken met de trein en ik kwam om 21.00 uur vanavond aan.
Moet niet vaker gebeuren dit!!
Ik wilde vanmorgen net de deur uitgaan om maar is een poging te wagen met de bus en de randstadrail toen ik plots een smsje van de school kreeg dat door de weersomstandigheden alles verviel en een hele fijne vakantie toegewenst!
Ik vind sneeuw ook wel mooi als je niet meer weg hoeft om te werken ofzo. In het verkeer is het super irritant omdat iedereen opeens als een slak begint te rijden.
Hier ook, zodra ik moet bewegen op een 2 of 4 wieler, dan zeg ik nee, maar zodra ik binnen zit, me camera bij me heb, me hond heb en niet sneeuw in me ogen hoef te krijgen als ik buiten ben, vind ik het t leukste wat er is
Op de bovenstaande foto is het rechter gebouw het Politie bureau waar ik bijna tegenover woon
Foto's zijn vanmorgen gemaakt rond een uur of half 10 toen ik terug naar huis liep van me werk.
Voor degene die willen weten met wat voor camera ik de foto's heb gemaakt. Het is een Sony Cybershot DSC-H3, 8 megapixels, gemaakt met de sneeuwstand van de camera.
Mooie foto's MC_MH! Heerlijk al die sneeuw! Gister uit m'n werk ook een paar foto's gemaakt met mijn telefoon. Ik vind het prachtig als al die bomen wit zijn!
Mooie foto's MC_MH! Heerlijk al die sneeuw! Gister uit m'n werk ook een paar foto's gemaakt met mijn telefoon. Ik vind het prachtig als al die bomen wit zijn!