Het grote sneeuw-topic

Na de kerst mag het van mij tien graden dooien, even lekker alles weer schoon in de aanloop naar de 31e. Heb het nu ook wel een beetje gezien met die witte zooi :wink:, ging vanmiddag meerdere malen bijna onderuit.

Nog een aantal leuke sfeerplaatjes van mijn kant!

9697656.b6d2fbb5.560.jpg

9697655.21871b1e.560.jpg

9697652.472b3930.560.jpg

9697651.d8179e25.560.jpg

9697650.ed26ae5c.560.jpg

9697649.ddd93644.560.jpg

Oké dan, in het zuiden van het land schijnt het zo erg te zijn dat mijn ouders zojuist bellen dat ik beter niet kan proberen langs te komen met kerst.. Meer dan dertig centimeter, and still snowing :shocked:

Zie het van de positieve kant: je vuurpijlen komen nét wat hoger..

Verschrikkelijk hier: er ligt op dit moment tussen de 15 en 20 centimeter sneeuw.
Iedereen word afgeraden om auto te gaan rijden.
Het is erg gevaarlijk in Limburg...

mn baas gaat naar lapland op vakantie 2 januari. Denk dat ie net zo goed hier had kunne blijven :p Hier in eindhoven ook al een dik pak sneeuw. Afgelopen 2 weken last van gehad met reizen naar mn werk maar nu heb ik vakantie en hoef niet verder te reizen dan 1,5Km dit weekend dus nu vind ik het juist leuk. Nu blijft het als t goed is "droog" dus tegen de tijd dat we vuurwerk mogen halen zijn de wegen toch wel schoon...

Hier ligt 14 cm ofzo, ik ben die sneeuw echt beu. Hopen dat het na de kerst weg is, want stoken in de sneeuw is een ramp. :angry:

Hier ligt bijna niets meer, is aan het wegsmelten :)
Afgelopen weekend viel er iets van 15-20 cm, maar tussendoor helemaal niets meer gevallen. Vooruitzichten zijn goed aan de kust :D

Hier hetzelfde.. het is momenteel net boven het vriespunt...:D

Laatste dagen is de sneeuw al minder aan het worden gelukkig.. Tot maandag mag het blijven liggen vanwege de kerst.. Daarna wegwezen met die sneeuw:D

Ik zit nu in Noordwijk en het sneeuwt hier weer lichtjes en volgens buienradar komt er nog meer aan :)

Ach, een witte kerst vind ik niet erg. Maar na maandag mag het echt weg hoor, want in de sneeuw vuurwerk afsteken is echt balen. Alles 2-3x zo zacht.

Back
Bovenaan