Het grote sneeuw-topic

vwwoir.jpg

Hier gaat het ook lekker :p

Hier in Rotterdam zuid is het ook niet meer normaal. Ging vanochtend ff naar buiten en me schoenen verdwenen compleet in de dikke laag sneeuw :D

Hier in Dordrecht ligt in m'n tuin 9 centimeter. Sneeuwt op dit moment niet meer (helaas). Uurtje geleden kwam er wel een sneeuwschuiver langs, maar daarna niet meer gezien.

Maandag sneeuw-vrij?

Hier in Dordrecht ligt in m'n tuin 9 centimeter. Sneeuwt op dit moment niet meer (helaas). Uurtje geleden kwam er wel een sneeuwschuiver langs, maar daarna niet meer gezien.

Maandag sneeuw-vrij?

Hopelijk :D Hier in Capelle aan den IJssel lig zo'n 10 cm :D heb een sneeuwballen gevecht gehad met wat vrienden. Het was ook goeie sneeuw.

hier in hillegom lag bijna 20 cm sneeuw door zoon sneeuw storm (had gemeten in de tuin) het is wel laggen als het er met oud en nieuw licht maar ook wel weer *** om de hele tijd er door heen te lopen:frusty:

Hier nog geen 10cm, denk een cm 5/6 in totaal maar is ook genoeg, zal eerst nog wel wat bijkomen als ik buienradar bekijk voor het over gaat in regen en dooi invalt.

Hier heeft 15 cm gelegen, maar het meeste is inmiddels gedooid, we hebben ons gisteren avond voor de laaste keer prima vermaakt buiten et o.a de Brommobiel :p

Nu lijkt het er toch echt op te nog harder te gaan dooien, want er is +4 voorspeld, emt regen en af en toe zon , als dat daadwerkelijk gebeurd is het dus zo verdwenen :( en als er geen vorst komt vriest het ook niet meer opnieuw aan, dus is er nog weinig van te merken over een paar dagen, alsof er niks is gebeurd :(

Wel beter voor de 31e, vorig jaar hele tijd over het ijs lopen slenteren, niet het fijnst aangezien je soms een glijer maakt.. en dan nog maar overeind moet zien te blijven staan

Hier ook niet meer. Gelukkig. Het mag zo snel mogelijk verdwijnen want die grijze bende is ook niks.

En nog een tip voor iedereen:
Don't eat the yellow snow! :D

Gister had ik hier echt zo'n 10-13cm, maar door de dooi is 3/4e alweer verdwenen.
Heb me gister wel prima vermaakt :)

Nu mag het inderdaad wel weg gaan, want het is nu 1 grote baggerzooi.

En dan na een paar dagen weer beginnen :)

Hier lag gisteren een centimeter of 5 - 7.
Maar nu is alles ineens verdwenen omdat het ging regenen.
Vind sneeuw leuk hoor, maar er zitten ook nadelige kanten aan!

Inderdaad Rick(ster)

Tot de 24e lekker veel sneeuw, en dan gelijdelijk aan wat dooi, zodat het de 29-30e helemaal weg is. Eventueel op sommige plekken nog wat kleine hoopjes zodat je er nog mee kan *****n(Dingen erin stoppen) .. Maar met het weer weet je het nooit, dus we gaan het wel zien.

Hier komt er morgen al een flinke bui met sneeuw langs, vind het eigenlijk best wel leuk.. Elke avond in de vakantie naar buiten met maten en lekker elkaar bekogelen. Wat is het toch leuk om jong te zijn. :):)

Back
Bovenaan