Het grote Sneeuw topic!

hier in gelderland is haast 20cm gevallen.
haast 8cm op het schuinen dak
moet midden op de weg lopen met de hond uit laten, en de stoep is niet meer te zien.
de stuikjes in onze thuin (babypijl standarden) zijn niet meer te zien.

@ dannyverwoerd: kan je wellicht je foto (is nu 4000x3000 px) wat verkleinen, duurt nogal vrij lang met laden.

Ik moest vandaag naar een verjaardag in belgie, maar heb afgebeld. Er is geen houden aan en bovendien erg gevaarlijk.. stooien wordt veel te weinig gedaan waardoor het niet helpt en een grote glibberzooi wordt en aanvriest. Er is kwa sneeuwhoogte geen verschil meer te zien tussen waar de weg, stoep en plantsoentjes zijn.

Wij hadden alles voor de deur 2 uur geleden sneeuw vrij gemaakt ik kon de oprit nieteens meer af met de auto, en nu licht er al weer 5-7 centimeter en het komt nogsteeds met bakken uit de hemel vallen.

Zoveel sneeuw hebben we lang niet gehad in nederland tegelijk, alles in ontregeld en kan hier waarschijnlijk vanavond nieteens meer wegkomen naar huis, ben benieuwd of het morgen wel lukt want ik moet gewoon werken.

Haha, hier wordt juist veel te veel gestrooid.. :p

Hier in Den Haag blijft het lekker liggen , laagje van rond de 15 cm, gelukkig geen regen, maar hagel! Dat maakt dus niet zoveel uit.

Op de wegen vandaag reed niemand, ov lag stil. En je kon gewoon midden op het kruispunt liggen zonder dat er een auto over je heen reed. Sneeuwschuivers zelfs hier in Den Haag! Nooit gedacht, ik woon vlakbij Kijkduin, dus vlakbij het strand!

Waarom die van die grote afbeeldingen (2080)?
Duurt onwijs lang eerdat de pagina laadt.

edit: miezert hier nu lichtjes, zal wel extra glad worden als het vannacht gaat vriezen.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer nieuwe kiekjes gemaakt :p

6879183.b52adf2a.1024.jpg

rijexamen is afgelast door de sneeuw omdat het te gevaarlijk zou zijn. Vind het erg jammer want ik hoopte er zo op, gister juist lekker gedrift in de sneeuw met wat maten. Als je beetje rustig aan doet kan je normaal rijden dus ik snap het niet, dan moeten ze die uitzonderlijk kleine straatjes waar nog 1 grote plak ijs(aangereden sneeuw die bevroren is) maar even mijden.

Vandaag is de winter echt tot een einde gekomen (voorlopig), het regent nu volop en je voelde echt dat de temp. boven nul komt.

Benieuwd wat de komende tijd het weer gaat doen, het wordt spannend.

Nou ik mooi vanmiddag heel de auto ontdaan van alle pekel en rotzooi, eerst helemaal afgespoten met hoge druk, daarna 1 keer gewassen om het grootste vuil eraf te halen, daarna nog een keer gewassen om het schoon te maken. Toen afdrogen en speedwax erop. Daarna begint het mooi te regenen, denk ik heb ik weer. Maar nu is de regen over gegaan in sneeuw en is hier alles weer wit en komt met grote vlokken uit de hemel vallen. Alles weer voor niets geweest, nouja voor niets hij was bijna zwart terijl ik een witte auto heb:p

Gelukkig is het vandaag minder geworden ja. Zeker nu het hard regend hier en ook nog wel even blijft regenen. Volgende week donderdag voorspellen ze weer een kleine sneeuwbui en weer rondom het vriespunt. Van mij mag het nu wel wegblijven en mag de zomer komen.

@ Kevin, lekker *****! Ik vanmiddag de Leon ook even onder de douche gehouden bij het tankstation. Strooizout is flink aantastelijk voor autolak en autobanden dus dat moeten we niet hebben. Gelukkig hebben we Waxguard voor een jaar lang dus hoeven we alleen met water schoon te maken.

Back
Bovenaan