Het grote Sneeuw topic!

Nou als maar droog is en dat is meestal als koud weer is, net als afgelopen weken. Dus ik teken graag voor koud weer.

Heb namelijk tijdelijk geen auto en moet met de fiets naar het werk ;)

Laat de auto nog even zo.
Maak al gauw 1.000 km per week en er ligt nog het e.e.a. aan zout op de weg waardoor hij binnen no-time er weer wittig uitziet.
Bovendien is het wel makkelijk mocht het weer gaan vriezen, er ligt zoveel zout op de auto dat ik hem dan nauwelijks hoef schoon te maken.
In België strooien ze er trouwens helemaal goed op los, op sommige wegen is/was de sporing helemaal wit van het zout.

Hier sneeuwt het weer en was vandaag alles weer helemaal groen, op dit moment is alles weer met een witte laag bedekt :)

Hier ook.Keek vanmiddag in mijn tuin was net allemaal gedooit(de sneeuw) en nu is het alweer 3 uur aan het sneeuwen:S

In het Noord- Oosten sneeuwt het inderdaad nog even. Hier in Noord- Holland hebben we gisteravond nog een flinke sneeuwbui gehad toen het even hard ging maar toen ik vanmorgen wakker werd was alles weer weg gelukkig.

het is hier 1 drapperige bende. tijd voor door hogere temperaturen zoals 25 graden. Lekker in de tuin in de korte broek :p

Yeah ik had vanochtend al het lente gevoel haha, zonnetje scheen en de sneeuw was verdwenen.. Was wel een heftige sneeuwbui van pakweg 30/45 minuten gisteren..

Hier bij ons alweer een 5 cm verse sneeuw erbij
En als ik de radarbeelden bekijkt volgt er nog meer
Heerlijk die winter :D

Back
Bovenaan