Het grote Sneeuw topic!

Er ligt hier echt al 60cm!! Heb al 4 autos even moeten duwen in de straat terwijl ik aan het schuiven was omdat me moeder niet weg kwam van de oprit! Haha, echt 1 groot winterparadijs hier en het blijft maar sneeuwen!

Jij woont in regio Friesland? Groningen?

Hier ligt rond de 5 cm ofzo. Niet slecht, maar wel irritant. Ik ben in dubio over de demo vanavond in Veenendaal. ALS die demo al doorgaat, hoe kom ik daar? Fietsen was mijn eerste plan, maar dat is niet bepaald veilig met deze gladde wegen. Trein vertrouw ik voor geen meter. Bus is misschien ook wel vertraagd.

nou, dat op je foto's is iig geen 60cm. en het hoogst gemelde tot nu toe is 46cm., in Friesland. Zou de meetlat er maar 'ns bijpakken als ik jou was. Dacht zelf ook dat er hier tussen de 30 en 40cm. lag, bleek maar 21 te zijn...

Hier is alles ontdooid. Dat is wel een nadeel van aan het strand wonen. Maar als het goed is gaat er vanavond en vanacht wel weer wat vallen hier! Maar ik kijk de hele dag al de radar en groningen heeft echt geluk, daar blijft het doorgaan. Mooie foto's ook.

Jezus een drama in Groningen heb er 2 UUR over gedaan om op het werk te komen. Normaal doe ik er 30 min over :s Smiddags eerder naar huis en vanuit huis verder gewerkt want werdt echt helemaal niks. Terug weg er ook ruim 40/50 min erover gedaan.

Hier ligt ook een dikke 40CM!

Hier is het een grote puinhoop, verkeer staat totaal vast je ziet meteen dat niemand dit weer gewend is hier in nederland.

Vanmorgen heel vroeg voordat ik naar me werk ging nog even wat foto's gemaakt ghehe. En kort daarna stond ik anderhalf uur vast op de A12.

21ou2ci.jpg

68bfj8.jpg

28srpt1.jpg

Het sneeuwt hier nual weer de hele avond :P alles is weer lekker bij gesneeuwd en weer vollop wit.

Nu heel mooi en leuk, maar morgen ochtend weer dikke drama

Vandaag mooi sneeuwvrij gekregen van mijn stageplek. Kunnen als tuinmannen met charme niet aan de gang in dit weer. Dus vanmorgen laatste bak koffie achterover kunnen slaan en volgend jaar weer aan de gang.

Erg mooi al die sneeuw. Brengt je ook wel in de stemming.

Alleen hopelijk bij oud en nieuw helemaal niks. Doe mij maar net als vorige jaar, goed koud, geen regen, geen wind. En gewoon bewolkt.

Top weer is dat. :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan