Het grote Sneeuw topic!

Hier in Maastricht ligt wel wat, echt sneeuw is het niet te noemen. Toch zouw het leuk zijn als dit vanavond doorzet:p.
Altijd leuk die auto's, fietsers, scooters en voetgangers te zien stuntelen.

Laatst bewerkt:
Hier nog nada.
Hoop dat het allemaal meevalt met de sneeuw.
Heb morgen 400km te gaan en heb al eerder meegemaakt dat een ritje Groningen 5 uur duurde vanwege sneeuwval.

Hier ligt momenteel de verbluffende hoeveelheid van 0 millimeter. Ik zie gewoon de sterren aan de hemel staan, dus ik verwacht niets. Morgen maar eens kijken wat de nacht gebracht heeft. Zou wel leuk zijn als er een pak(je) ligt; dan ga ik er lekker opuit met de camera!
Maar ik was eigelijk wel van plan te gaan fietsen naar de demo in Veenendaal. Maar met deze temperatuur, en al helemaal met een pak sneeuw, dan denk ik dat ik toch de bus maar opzoek.

Heel het land zal wit zijn aan 't eind van de dag! En er komt komende dagen nog veel meer!
Het heeft hier in Grunn de hele nacht doorgesneeuwd volgens mij: er ligt al ongeveer 15cm. Prachtige sprookjeswereld...straks lekker doorheen haha. Lees overal dat ov al zo ongeveer plat ligt, nou mijn fiets nog lang niet hoor! Heb heel wat meegemaakt in 't verleden qua winterweer en altijd doorheen gebuffeld :) Heerlijk!

Ik ben net terug van de zaak, had nachtdienst en op de weg naar huis was het een grote chaos en super glad en lag er hier in Zoetermeer en omstreken zo'n 5 cm sneeuw. Ben blij dat ik mijn autotje heelhuids heb kunnen parkeren voor mijn huis en ga zo lekker maffen :)
Voor degenen die de weg op moeten : doe voorzichtig en rustig aan, beter te laat op de plaats van bestemming dan .....:shocked:

Hier in Spijkenisse is vannacht een cm of 10 sneeuw gevallen.
ziet er wel weer leuk uit. leuk voor een aantal foto's later op de dag.

Hier omg. Groningen ligt zo'n 15 cm., érg mooi, maar ook érg vervelend als je bijv. de post rond moet brengen (zoals ik :cry:, en dan morgen, zaterdag, maandag, woensdag en donderdag ook nog :sad:).

Hier ligt al een mooi pakkie sneeuw in Wapenveld en het sneeuwt nog lekker door... Aan buienradar te zien blijft het de hele middag wel doorgaan.

Net even naar buiten geweest om wat foto's te maken :D

DSC02179.JPG

DSC02173.JPG

DSC02176.JPG

DSC02172.JPG

DSC02180.JPG

Hier ligt nu echt behoorlijk veel, het sneeuwt ook maar door. Ben vanochtend op de fiets naar school gegaan, en werd onderweg gebeld door iemand die zei dat school niet meer doorging omdat het openbaar vervoer ongeveer plat ligt! :)

Back
Bovenaan