Wat is het hardste knalvuurwerk in Nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.
qua kanonslagen zijn die xxxxl thunders heel duur en heel slecht de standaard kanonslagen (shising, tnt) gaan even hard. maar ik zou je toch de thunderking XXL van gold selection aanraden harde klap 3,50 per 6 stuks

De Binkie met knal.
En voor op de grond kun je de twister met knal van GBV nemen.

(Ook natuurlijk gewoon Astronauten ;)

de binkie geven een lekkere knal maar probeer eens een extreme bang pijl op de grond en iedereen denk dat je illegaal vuurwerk hebt.

De Binkie met knal.
En voor op de grond kun je de twister met knal van GBV nemen.

(Ook natuurlijk gewoon Astronauten ;)

Nou, Astronauten vind ik niet zo geweldig hoor. Iemand hier had die, en ik had de action crackers van Beko. Die gingen duidelijk harder en snipperde ook beter.

Binkies zijn mijn nummer 1 geworden!
Dit jaar een aantal pakjes gehad en ik wil niet meer zonder:)

Binkie is nummer 1, zonder twijfel.

Ik heb alle single shot al gehad en getest, Binkie zeker met stip op 1.

Je kan ook op you tube filmpjes bekijken waarin ze de knallen van de single shots vergelijken met elkaar.

Ik zou zeggen, probeer dit jaar eens 1 pakje Binkies uit en je zal ook overtuigd zijn....Nu we het over Binkies hebben, dan kan ik je ook de Stoere Knallers aanraden van Marijn, dit is ook een single shot mortiertje maar dan met een sier effect, zowel mines als een dik boeket, ze gaan per 6 en hebben alle 6 (als ik me niet vergis) een verschillend effect.

Inderdaad, Binkies zijn de allerhardste singleshots van Nederland. Dit jaar had ik 8 pakjes, volgend jaar zeker het dubbele.
Qua knal denk ik echter wel dat de Silver Salute van Wolff er overheen gaat.
Maar dat is geen enkele knal, maar een cake.

Inderdaad, Binkies zijn de allerhardste singleshots van Nederland. Dit jaar had ik 8 pakjes, volgend jaar zeker het dubbele.
Qua knal denk ik echter wel dat de Silver Salute van Wolff er overheen gaat.
Maar dat is geen enkele knal, maar een cake.

Nee, eht zou wel super vet zijn als daar een single soht van komt .. Ik heb dat al gemaild naar Wolf :D

Binkie heb ik nog geen ervaring mee gehad. Twister knal van GBV is geweldig kwa nederlands knalvuurwerk. Echt een goede knal hebben die.

ik vond de sky thunder pijltjes van pyrostar ook een leuke knal hebben
Hier even lijstje met producten die ik goed vind knallen

1. binkie
2. sky thunder
3. rocket boom
4. hindoe pijl( zit ook een (mooi) boeket bij maar heeft ook een goede knal)

Rotjes gaan volgens mij allemaal wel even zacht:P

nee ik denk dat de binkie of de orginele thunder king het hardste vuurwerk is dat je in nederland kunt krijgen

Hardcore-nathan/ gabbeer

Van de singleshots die ik dit jaar heb gehad vond ik de multi-thunder king het hardst, dus harder dan de Binkie.
Vond de spinning flower with bang (wolff) ook iets beter dan de twister (gbv).

Natuurlijk vrij persoonlijk en het kan maar zo zijn dat andere mensen de knal weer anders beleven, het zijn in ieder geval allemaal aanraders en ze zitten erg dicht bij elkaar qua volume:)
Ook nog een eervolle vermelding voor de asian thunders (uit bulkpack), kwamen erg dicht in de buurt van de binkie.

Naar mijn mening de binkie en de Asian Thunders

Is voor nederlandse begrippen erg hard,zitten ook ieder jaar in mijn colectie,Erg makkelijk ook die bulckpack asian thunders,En altijs standaard 5 pakken binkie's

idd, binkies nr1
wil je voor grondvuurwerk, koop dan de grondbloem knal van gbv
of de fantasy kanonslag van gbv

Als het over single shots gaat dan denk ik de Binkie.
Als ik aan een knalcake denk gaat het naar de Silver Salute.
En de hardste grondknaller is de groendbloem knal van GBV.

Die Twister knal van GBV is echt top. Vorige jaar 2 pakken van gehad, echt geweldige dingen.

Ik heb dit jaar de twister knal van Zena omdat ik een GBV dealer niet meer tot mijn beschikking heb. Zijn dat een beetje goede? Ik hoorde dat die ook erg hard gingen ...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan