Beastmode VWC lid 6 dec 2023 #445 omepje zei: Fijne foto's weer hoor, kriebelssss. Klik om te vergroten...
omepje VWC Moderator Forumleiding 6 dec 2023 #446 Beastmode zei: Klik om te vergroten... Verkopen ze dat ook per karton?
Knettermans VWC lid 6 dec 2023 #449 Als je de kerstspullen tevoorschijn haalt en je weer herinnert dat een deel daarvan in dozen van vuurwerk zit
Als je de kerstspullen tevoorschijn haalt en je weer herinnert dat een deel daarvan in dozen van vuurwerk zit
Beastmode VWC lid 7 dec 2023 #450 omepje zei: Verkopen ze dat ook per karton? Klik om te vergroten... Nee, maar wel heel vaak 2e halve prijs.
omepje zei: Verkopen ze dat ook per karton? Klik om te vergroten... Nee, maar wel heel vaak 2e halve prijs.
RedAce VWC lid 8 dec 2023 #454 Gave foto's weer, aankomend jaar zal ik ook ff bijdragen met mijn foto's
darkboy33 VWC lid 8 dec 2023 #455 Na al die jaren blijf ik klooien met het draaien van foto's. Sterkte met de nekpijn! Hierbij wat (afhaal) sfeer! Orthen Vuurwerkbunker Breda
Na al die jaren blijf ik klooien met het draaien van foto's. Sterkte met de nekpijn! Hierbij wat (afhaal) sfeer! Orthen Vuurwerkbunker Breda
A Alpeecster VWC lid 9 dec 2023 #458 Doet wel een beetje pijn al die heerlijke single shots te zien zeg...