Het grote sfeerfoto's topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
20121206_111744.jpg
Hier hoef ik niks over te zeggen denk ik

20150101_090811.jpg

Vind dit ook altijd wel iets van sfeer hebben, ook al is dan alles weer voorbij.
*Edit* Krijg de foto niet gedraaid..

De periode toen je hele dagen nog rotjes aan het stoken was.

100_0780.jpg

Wat een geweldige foto, heel herkenbaar. De snipperfactor zat wel goed zo te zien. Zie ook nog wat Explosive Thunders van Brave & Wichers en de bekende Thunder Kings van Broekhoff liggen. Doet me ook weer denken aan mijn jeugd, genieten!

Laatst bewerkt:
day after.jpg

hier staat wel een paar uurtjes stookmateriaal :)
vrij weinig sfeer eigenlijk op de foto nu ik hem nogmaals bekijk haha. dan is een fonteintje in het donker leuker wat dat betreft...

Die onderste is voor mij echt sfeer, de winkel waar ik mijn eerste eigen vuurwerk heb gekocht, 20 gulden in totaal! Paar jaar erna ook nog met de fiets erheen, boodschappentas helemaal vol en toen zag het er ook zo uit, op de fiets door de sneeuw naar huis, drama, maar wat blij toen ik thuis kwam en alles uit kon stallen! :D

Mijn moeder was laatst alle fotoboeken inscannen en kwam toen deze foto's van mij tegen.

Ik heb vuurwerk niet altijd leuk gevonden :D (1989?)

1989 (8).jpg

Maar ik hielp wel snel met opruimen. (1991)

img090.jpg

En hielp later ook met het losmaken van de lontjes: (1996)

img201.jpg

Laatst bewerkt:
Weer hele mooie foto's geplaatst hoor, blijft prachtig om deze foto's te zien.

En hielp later ook met het losmaken van de lontjes: (1996)
Bekijk bijlage 39875

Prachtige foto's weer, maar deze is echt geniaal. De foto geeft echt al een jonge vuurwerkliefhebber weer en ik denk dat we ons daar allemaal in herkennen. Prachtige tijd was dat! Ook straalt de foto precies de sfeer uit zoals we die allemaal voelen tijdens de laatste 3/4 dagen van het jaar, geweldig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan