Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er was een actie van Afas en daarbij wordt door hun eigen stichting hun actie bedrag verdubbeld, tot 10 uur vanochtend en ze hadden meer dan 300.000 opgehaald.Heb het niet helemaal mee gekregen, maar zag iets dat verdubbeld zou worden?
Inderdaad erg jammer.Gister vol verwachting meegekeken om de hardere stylen avond te volgen, kappen ze hele tijd die live verbinding af om weer een plaatje te draaien! Erg vervelend vond ik het zelf maar zal vast een goede reden voor zijn
Bizar man..onwijs gaaf wat hier gedaan word echt genieten dit!!Bijna de 10 miljoen.... Dit kan wel eens een record worden holy fuck
Net op tijd voor all you need is loveWat een eindbedrag zeg!!! 11.5 miljoen echt ongelooflijk....wat was dit een onwijs gave editie, genoten van iedere minuut![]()
Tv is net stuk gegaan....balen johNet op tijd voor all you need is love![]()
Collega heeft ook een zoontje met deze ziekte en mijn collega verkocht een paar weken geleden nog pepernoten e.d. voor deze actie van s.r. Helaas vorige week zijn zoontje overleden, 8 jaar geworden. Zeer triest.Echt heel veel gekeken, maar zeker ook regelmatig met kippenvel, zo sneu allemaal. Prachtig bedrag opgehaald![]()
Poeeehhh heftig zeg!! Dat gun je echt helemaal niemand...Collega heeft ook een zoontje met deze ziekte en mijn collega verkocht een paar weken geleden nog pepernoten e.d. voor deze actie van s.r. Helaas vorige week zijn zoontje overleden, 8 jaar geworden. Zeer triest.