Het grote Serious Request topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
straks staat fb weer vol hoor over het bedrag wat opgehaald word, en daarna wat er de lucht in geschoten word.

Én juist daarom de vraag aan alle mede pyros en mensen hier, laat dat laatste potje wat je wou bestellen nouw liggen en doneer effe!! Je mag uiteraard ook gewoon bestellen én doneren hé 😉👏👍

T is weer leuk om naar te kijken. En het gaat zeker de goede kant op qua donaties. Vind het doel ook echt goed. Wat een heftige verhalen komen er voorbij zeg.

Vanmorgen even langsgegaan om persoonlijk nog een donatie te brengen met mijn dochter die zelf een metabole ziekte heeft, gelukkig eentje van de 15% waar al een bepaalde behandeling voor is.
Bijzonder om te ervaren en zo gaaf om te zien hoeveel geld er gedoneerd wordt, snel die 15% omhoog krijgen de komende jaren!

Bekijk bijlage 1805570
Waauww wat gaaf!! En wat ontzettend fijn dat zei bij het selecte groepje hoort waar wel behandeling voor mogelijk is...🙏

Ik was bang dat na het succes van vorig jaar deze editie wel eens tegen zou kunnen vallen. Nijmegen is natuurlijk veel meer een studentenstad en ook dit plein zag er niet heel uitnodigend uit met die zwarte hekken langs het water enzo. Dat blijkt allemaal ongegrond te zijn, echt weer een hele goeie editie en de voortekenen zijn er om dik over die 7,9 miljoen van vorig jaar heen te gaan.

Oude tijden herleven!!
Wat een gigantische tussenstand zeg!! Nog 24 uur dan zit het er helaas al weer op...
Vanavond lekker knallen, zin in🎉

Ja bizar, 7.7miljoen inmiddels. Laatste dag is vaak ook de dag met de hoogste opbrengst. Zou wat zijn als ze over de 10miljoen heen gaan.

Ja, ze gaan ontzettend lekker dit jaar. Het kijkt ook weer lekker weg. Vanavond maar een beetje zappen tussen het WK Darts en Serious Request.

Wel weer even geleden dat serious request zo goed ging, moet zeggen dat ik de huidige djs ook wel prettig vind.
Helaas kan niks tippen aan de tijd met gerard ekdom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan