PyroRJ
VWC lid
Middag dit jaar...volgens mij gaan ze tussen 16:00 & 17:00 het huis in ipv in de avond.Morgenavond is het alweer zover. Foto hierboven ziet er goed uit. Zal vast weer een toffe editie worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Middag dit jaar...volgens mij gaan ze tussen 16:00 & 17:00 het huis in ipv in de avond.Morgenavond is het alweer zover. Foto hierboven ziet er goed uit. Zal vast weer een toffe editie worden.
Ah ok, totaal gemist dan, dankjewel.Middag dit jaar...volgens mij gaan ze tussen 16:00 & 17:00 het huis in ipv in de avond.
top man en wat je zegt kippenvelIk moet zeggen dat ik het inmiddels wel weer redelijk terug vind bij hoe het ooit begonnen is. Maar zoals je zegt het gaat om de doelen en dit is er wel eentje waar ik de rillingen van krijg. Als ik dan net die ouders van Jelte zie praten over de volgende Jelte dan krijg ik daar echt kippenvel van. Ga dr maar aanstaan zeg...we hebben hier drie kids rondlopen en dan zet een doel als dit je wel aan het denken!!
Dit relativeert de vuurwerkstress wel lekker!! Van mijn geannuleerde bestelling bij Vathorst gaat zeker een bijdrage naar dit goeie doel!!
Ik stream het via de 3fm app op mn telefoon naar de tv dan heb je geen reclames tussendoor....Vind al die reclames wel echt storend zeg. Kan me dat niet herinneren van afgelopen jaar dat dat ook zoveel was.