Het grote Serious Request topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat schiet lekker op. Wat een prachtige periode is dit toch. Straks lekker schakelen tussen Serieus Request, WK darts en kerstfilms.

Ja, hier gaan we ook even naar toe schakelen morgen. Alle sfeermomenten volgen zich nu op hoor!

utrecht was de 1e versie en was fantastisch ,vindt het eerlijk gezegd niet meer de sfeer van weleer hebben maar het gaat uiteraard om de goede doelen die we met zijn allen kunnen ondersteunen ,wordt vast weer af en toe een traantje wegpinken maar af en toe beseffen dat als je gezond bent je jezelf gelukkig mag prijzen en ja iedereen heeft zo zo'n beslommeringen uiteraard maar gezondheid is en blijft niet te koop mensen ,dus alle mede pyro's die nog net even wat extra willen bestellen zou ik willen vragen ,doe nouw dit jaar eens een potje of compoundje minder en steun het goede doel van dit jaar ,geld blijft allemaal in nederland en dat het nodig is om hiervoor een actie op te zetten is eigenlijk als welvarend land al triest genoeg he 😘😘👏👏

Ik moet zeggen dat ik het inmiddels wel weer redelijk terug vind bij hoe het ooit begonnen is. Maar zoals je zegt het gaat om de doelen en dit is er wel eentje waar ik de rillingen van krijg. Als ik dan net die ouders van Jelte zie praten over de volgende Jelte dan krijg ik daar echt kippenvel van. Ga dr maar aanstaan zeg...we hebben hier drie kids rondlopen en dan zet een doel als dit je wel aan het denken!!

Dit relativeert de vuurwerkstress wel lekker!! Van mijn geannuleerde bestelling bij Vathorst gaat zeker een bijdrage naar dit goeie doel!!

Ik moet zeggen dat ik het inmiddels wel weer redelijk terug vind bij hoe het ooit begonnen is. Maar zoals je zegt het gaat om de doelen en dit is er wel eentje waar ik de rillingen van krijg. Als ik dan net die ouders van Jelte zie praten over de volgende Jelte dan krijg ik daar echt kippenvel van. Ga dr maar aanstaan zeg...we hebben hier drie kids rondlopen en dan zet een doel als dit je wel aan het denken!!

Dit relativeert de vuurwerkstress wel lekker!! Van mijn geannuleerde bestelling bij Vathorst gaat zeker een bijdrage naar dit goeie doel!!
top man en wat je zegt kippenvel

Vind al die reclames wel echt storend zeg. Kan me dat niet herinneren van afgelopen jaar dat dat ook zoveel was.

Vind al die reclames wel echt storend zeg. Kan me dat niet herinneren van afgelopen jaar dat dat ook zoveel was.
Ik stream het via de 3fm app op mn telefoon naar de tv dan heb je geen reclames tussendoor....

Reclame zou ik inderdaad ook helemaal gek van worden...

Ik heb dit dus nog nooit gezien 🙈 Mss toch maar eens mijn tv aansluiten aan de enthousiaste reacties te lezen

Mooi dat dit ook weer begonnen is. Een goed doel en gaan dit ook zeker tussendoor weer even aanzetten voor de sfeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan