Het grote Serious Request topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afas zou alles wat er tot 10:00 binnen kwam op hun actie verdubbelen....dat is in een uur tijd opgelopen naar 190k en word dus uiteindelijk 380k.... koekoek😅

Heb het niet helemaal mee gekregen, maar zag iets dat verdubbeld zou worden?
Er was een actie van Afas en daarbij wordt door hun eigen stichting hun actie bedrag verdubbeld, tot 10 uur vanochtend en ze hadden meer dan 300.000 opgehaald.

Edit: zag dat het ondertussen al beantwoord was, mijn telefoon deed even raar, daardoor zag ik de antwoorden van anderen niet.

Wat leuk dat dit weer zo leeft. De zender heeft hier al aardig wat uurtjes gedraaid, gezellig en een lekkere opwarmer naar de top 2000.

Ja t loopt lekker hoor!!
En die acties die ze verzinnen zijn gewoon leuk, zo leuk dat t haast een spelletje is om te doneren, ik ben er dan ook meerdere keren "ingetrapt"...

Vind t echt jammer dat t afgelopen is....vind de Top2000 zelf altijd wel leuk maar wat saaier om te kijken..
Wel erg veel zin in de opening vanavond!!

Gister vol verwachting meegekeken om de hardere stylen avond te volgen, kappen ze hele tijd die live verbinding af om weer een plaatje te draaien! Erg vervelend vond ik het zelf maar zal vast een goede reden voor zijn

Gister vol verwachting meegekeken om de hardere stylen avond te volgen, kappen ze hele tijd die live verbinding af om weer een plaatje te draaien! Erg vervelend vond ik het zelf maar zal vast een goede reden voor zijn
Inderdaad erg jammer.
Heeft allemaal met rechten te maken...niet alles mag live uitgezonden worden van de platenmaatschappij...

Wat een heerlijk sfeertje weer, heel de dag lekker vanaf de bank een beetje werken naast de kerstboom.... in een woord heerlijk!

Wat een editie. Echt heel veel gekeken, maar zeker ook regelmatig met kippenvel, zo sneu allemaal. Prachtig bedrag opgehaald😍

Wat een super resultaat. Ik heb helaas niet al te veel tijd gehad, maar heb meegepakt wat ik kon. Heb er van genoten.

Collega heeft ook een zoontje met deze ziekte en mijn collega verkocht een paar weken geleden nog pepernoten e.d. voor deze actie van s.r. Helaas vorige week zijn zoontje overleden, 8 jaar geworden. Zeer triest.
Poeeehhh heftig zeg!! Dat gun je echt helemaal niemand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan