Het grote onbekende Cake & Boxen topic

Even dit topic een bump geven :D

Magic meteors van de Polska lijn (Katan),
een erg mooie cake, met Glitterwillows in 4 kleuren (rood, groen, wit, goud/geel)
Volgens mij is dit wel een uitloopartikel ?
Als je hem tegenkomt, zeker de moeite waard om hem mee te bestellen!

Vind hem wel dik hoor, maar of je hem haalt hangt helemaal van de prijs af :).

Was dit de NL box of de BE box? Daar wil nog wel eens een verschil inzitten.

Kwam deze tegen, maar heb verder geen info ( op Wolff na dan )?

8208 - MIDNIGHT SPECIAL
Waanzinnig show van maarliefst 225 schoten! Een compound die de hele straat op de kop zet!

ALGEMEEN
Artikelnummer:
8208

Artikelnaam:
Midnight Special

Merk:
Wolff Vuurwerk

Collectie:
Specials

Categorie:
Compound

Website merk:
www.vuurwerkland.nl

Hele jaar te koop:
nee

Kartoninhoud:
2/4

TECHNISCHE SPECIFICATIES

Aantal schoten:
225

Kruitgewicht:
1728 gram

Brandtijd:
91 seconden

Best een grappige bak, zeker voor die € 99,00. Kaliber weliswaar klein, maar wat mij opvalt is dat er dit jaar in de kleinere kaliber producten een overvloed aan kleuren wordt toegepast, terwijl dat andere jaren in de 25 en 30 mm producten een stuk minder was en dat ze het vaak maar bij een paar kleuren hielden.
Correct me if I am wrong ?

Ik ben al een aantal jaren helemaal weg van de Exodus van Wolff Vuurwerk. Helaas werd deze topper niet bij heel veel winkels verkocht, maar toch heb ik hem in 2017-2018 en 2018-2019 in de straat mogen bewonderen. Helaas vernomen dat deze box uitlopend is en dit jaar is het mij dan ook niet gelukt om deze topper te scoren. Niet elk boeket van de eerste 2 cakes is even rond, maar daar heb ik mij geen moment aan gestoord. Vooral het tempo spreekt mij heel erg aan en ook de effecten- en kleurencombinaties zijn gewoon heel erg goed. Erg felle kleuren en als de overgang van 25mm naar 30mm begint dan is het feest compleet. Gegarandeerd enthousiaste reacties in de straat en vond dit zelf ook altijd een magisch moment. Echt een geweldige doffeb burst, enorme spreiding van de effecten en kleurencombinaties om van te watertanden. Onlangs verscheen er een straatfilm van RaideR en hierop komt die echt fantastisch over. De enthousiaste reactie van Raider en stookmaten zegt genoeg en zoals hij zei: "één van de toppers van de avond!" En daar sluit ik me helemaal bij aan.

wat een bak he was de exodus. heb hem ook 3 jaar achter elkaar gehad.
de 3e cake van exodus heeft de grootste effecten die ik ooit gezien heb in Nederlands consumenten vuurwerk. ook de rest van de box mag er wezen want de 25mm doen het ook meer dan prima

Havana 12 shots cake. Havana is een vrij onbekende eigen import lijn die slechts bij een paar dealers beschikbaar is. Deze toevallig ergens op weten te pikken voor volgensmij minder dan een 10tje. Zeker geen spijt van, wat een heerlijke budget cake (denk dat het daar wel onder valt). Geweldige burst en grote effecten tot aan de grond, bijna crackling staarten koppen! :bonk:

Edit: ben nu overigens wel benieuwd naar de rest van deze lijn!

De Ruffneck van Evolution. Er zullen best wel wat forumleden zijn die deze cake voorbij hebben zien komen op een freaksite. In het topic zijn wel wat positieve reacties en straatfilmpjes te vinden, maar toch heb ik de indruk dat dit op de één of andere manier een wat minder bekende budget topper is en zodoende ontbreekt in de collecties van een groot aantal forumleden. Vind dit echt een prachtige cake, mooi uitgevoerd effect, geweldige spreiding voor 20mm en ook de burst is voor 20mm erg goed te noemen. Daarnaast is het tempo ook goed te noemen en de prijs is ook zeker niet verkeerd, laat staan de freakprijs. Vorig jaar in de straat mogen bewonderen, erg van genoten en zodoende heb ik er ook dit jaar weer één besteld.

Onderstaande film is van PyroBoy NB:

Kwam zojuist een paar filmpjes van een setje fonteinen van Vuurwerktotaal tegen: de Ausputzer. Ik heb deze zelf nog nooit gehad, maar na het zien van de filmpjes zet ik deze alvast op de wensenlijst. Gezien het aantal reacties in het producttopic is dit een vrij onbekend product, ondanks een enkele positieve reactie. Op film komt deze erg goed over en lijkt mij geweldig spul om lekker in de vooravond in alle rust van te genieten. Ik ga de Ausputzers zeker in gedachten houden.

Campie Vuurwerk

Fire Hazard

WTF Intense - Cafferata Vuurwerk.

De meeste pyros laten Cafferata vaak links liggen, veel topics van hun worden daarom minder bekeken.
Vandaar dat ik deze ''nieuwkomer'' even hier post

Ze komen met een erg leuke bak, de WTF Intense: Rauwe fluiters en Rode falling leaves, rauwe fluiters en gouden brocade!

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?58823-WTF-Intense

Met een beetje zoeken op Google kan je hem al vinden tussen de 55-65 euro!

De intense van cafferata is gewoon een leuke cake. Alleen het probleem bij cafferata is dat het allemaal zeer prijzig spul is, ik heb met oud en nieuw een aantal dingen van de showtime lijn afgestoken. Stuk voor stuk topspul. alleen betaal je wel gemiddeld zo,n 30 35 euro per cake. Dat moet je er wel aan willen uitgeven. Ik persoonlijk vind dat het geld waard omdat het vuurwerk is wat een andere importeur niet verkoopt.

Back
Bovenaan