Bizzle
VWC lid
Spreken wel af bij de kraam op Schiphol dan, staat er dan ook altijd al en zijn prima bollen. Wel duur![]()
Die was toen 2 jaar geleden dicht, weet ik nog wel haha. Balen was dat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Spreken wel af bij de kraam op Schiphol dan, staat er dan ook altijd al en zijn prima bollen. Wel duur![]()
Nog een weekje en de oliebollen kramen komen weer te voorschijn. Zin in!
Die heb ik ooit ook gehad. De mussen vonden hem prima. Het vogelhuisje hoefde niet meer in de buitenbeits, die was vet zat.Had zaterdag een smerige bol. Was bij Avri in Oosteind. Dat was een echte olie(druipende) bol brrrrr.
Ai. Dus ze zijn daar al? Ah man vroeger stonden daar 2 oudere dames te bakken en dat waren veruit de lekkerste in Breda en omstreken.Had zaterdag een smerige bol. Was bij Avri in Oosteind. Dat was een echte olie(druipende) bol brrrrr.
Gewoon zelf bakken, duurt niet veel langer dan in de rij staan maar als je het goed doet wel veel lekkerderAi. Dus ze zijn daar al? Ah man vroeger stonden daar 2 oudere dames te bakken en dat waren veruit de lekkerste in Breda en omstreken.
Een keer 6/7 jaar geleden bij mn beste maat oud en nieuw gevierd en de vraag was dus wie zorgt voor de oliebollen. Ik dus want ik wist waar de beste waren.
Oudejaarsdag dus daar een berg gehaald maar geen oudere dames aan het werk, was een kleine 6 hooguit. Weet niet wat daar is gebeurd.
Tegenwoordig uurtje in de rij op de hoge vught naast de loempiatent. Een 7.2 en ik heb ze allemaal gehad in Breda![]()