Het grote kraslot topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onetime heeft ook laatst oude krasloten gekocht maar geen hoofdprijs. Dacht 1000 stuks..

Zelf meestal 10 stuks halen en op gemak krassen 1e en 2e kerstdag

Ik haal altijd wel een paar december krasloten, nog nooit een fatsoenlijke prijs gewonnen, max 10 euro helaas...maar ooit he..ooit

Haal er elk jaar wel minstens 1. Vaak worden het er toch wat meer. Cadeau gekregen of kom in de Primera en neem er nog eentje mee! Of win weer een gratis lot voor de zoveelste x!:p

De verleiding is al jaren moeilijk te weerstaan om voor €5 in de laatste maand vh jaar geen kraslot te kopen. Maar hou het wel bij 1-tje.

K ben op 5 Dec jarig dus ik krijg er standaard altijd 2 of 3 in Dec.

Vorig jaar 500 eu op een bonus spel gewonnen!! M'n vriendin moest boodschappen doen dus ik gaf haar het kraslot mee om te verzilveren..

Belt zee keihard lachend op dat het bonusspel wel prijs was, maar dat het maar 20 eu waard was. :confused:

Na de uitleg begreep ik indd dat ik het spel verkeerd had geïnterpreteerd had:bonk:

K ben op 5 Dec jarig dus ik krijg er standaard altijd 2 of 3 in Dec.

Vorig jaar 500 eu op een bonus spel gewonnen!! M'n vriendin moest boodschappen doen dus ik gaf haar het kraslot mee om te verzilveren..

Belt zee keihard lachend op dat het bonusspel wel prijs was, maar dat het maar 20 eu waard was. :confused:

Na de uitleg begreep ik indd dat ik het spel verkeerd had geïnterpreteerd had:bonk:

Dat is een flinke domper dan zeg. Dit jaar maar voor de herkansing gaan :p

Vorig jaar had mijn collega een kerstboom kraslot gekregen voor Sinterklaas. Die loten zijn 5 euro, en elke keer wonnen we ook 5 euro.

We hebben serieus 12 dagen meerdere krasloten open gekrast. Jammer dat we geen grotere prijzen gewonnen hebben.

Ik kras altijd trouw elke dag één vakje open. Dit jaar heb ik 3 kalenders, 2 van 5 euro en 1 van 10 euro. Vorig jaar had ik nog 150 euro op één lot wat resulteerde in een extra compound :D

Ook het december kraslot in huis, gister naast de "1" ook een extra spel gespeeld met mijn zoontje.
Helaas (nog) niks gewonnen :D

Hoe is het afgelopen met de decemberkalenders?

hier thuis elk jaar 2 loten.
Netjes dag voor dag open krassen

dit jaar helaas geen prijzen.

Weer geen €200.000 helaas. Helemaal niks gewonnen dit jaar. Wel braaf elke dag maar 1 vakje gekrast :D

Met kerst een december kraslot gekregen en toch 15 eurotjes gewonnen.
de rest van gezin helemaal niks dus lucky me :angel::D

2 kalenders, niets gewonnen. Helaas, nog niet vaak meegemaakt. Volgend jaar beter! Overigens kras ik ook altijd netjes elke dag een vakje open. Doe dat vooral omdat dat het lekker tastbaar maakt dat je steeds dichter bij die mooie 31 december komt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan