Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Ik zou ze eerst de hele avond uitgestald hebben staan op de tafel, zodat er lekker al
dat speciale 00:00 sfeertje opgebouwd word.
Oudjaarsdag met vrienden de hele avond bordspellen spelen tot het grote moment.
Als het dan eindelijk zover is gaan we met zijn allen de cakes 1 voor 1 afsteken. Lekker langzaam en volop genieten van die prachtige cakes.

Daarna nog lekker nagenieten met een drankje en een hapje. Volgende dag natuurlijk nog wel een foto'tje nemen van het afgeschoten vuurwerk.

Ik zou eerst 3 verschillende cakes in W-vorm schieten, daarna 4 cakes recht omhoog en als finale 5 cafes in een waaier vorm. En dit alles zonder tussenpauze zodat het een dikke finale wordt :-D

Laatst bewerkt:
Nou, als ik de kans zou hebben om ze te bemachtigen zou ik ze een voor een afschieten zodat we er extra lang van kunnen genieten. Ons budget is er niet op I gericht zoveel cakes. Gr Tom

1. Europa star + Calypso star in v shape
2. Europa star + Pandora star + Calypso star in w shape
3. Telesto star + Pandora star + Telesto star in w shape
4. 2x Altlas star + 2x Titan star v shape

Om te beginnen :
2 x Atlas star
2 x Telesto star
2 x Pandora star

En daarna een gigantische finale met deze 6 tegelijk in een W-waaier :
2 x Titan star + 2 x Calypso star + 2 x Europa star

Nog 2 uur heren, dan is deze geweldige actie afgelopen. Maak nu nog snel kans op deze 12 geweldige cake's.

Zelf zou ik ze per 2, 4 en 6 schieten. Allereerst de Telesto Star. Hierna een combinatie van de Pandora Star en de Atlas Star. Als laatst het project met 2 keer de Europa Star, Titan Star en Calypso Star. Volgorde en combinaties is natuurlijk maar net wat je persoonlijke voorkeur is.

Ik zou 2-2-3-5 schieten. De eerste twee setjes van twee cakes in v-shape, daarna twee dezelfde aan de buitenkant en in het midden een andere cake. Bij de 5 zou ik ook een w-shape hanteren met dezelfde cake als bij de vorige stap in het midden.

2 x 6, maar wel in een licht w shape : de linker rij schiet naar rechts en de rechter rij schiet naar links. Zodat er een kruis ontstaat.

Hierbij nog op het laatste moment mijn samengestelde show van 2x Mega 6-star assortiment. Alle cakes zijn aan elkaar doorgelont, deze samengestelde box bestaat uit 5 reeksen aan cakes.

1. Pandora star 2x V-Shape, want met deze shape-zorg je ervoor dat je in het begin de lucht breed vult met crackling blinkers en mooie willows.

2. Telesto star 2x tegelijkertijd I-Shape , deze volgende reeks zal de lucht gevuld worden met kleur. De dubbele I-Shape zal ervoor zorgen dat het een vol en intens effect wordt. Kortom de lucht gevuld met rood, groen en mooie crackling.

3. calypso star 2x tegelijkertijd I-shape, van het rood groen, gaan we naar het rood blauw. Deze wordt dubbel afgestoken, een enkel boeket is namelijk niet heel vol door het breed wegschietende blauw. Door een dubbele I-Shape is de dichtheid van het effect groter, wat voor meer spektakel zorgt.

4. titan star 2x V-Shape, van het rood blauw, gaan we weer naar het rood groen. Met in dit geval als toevoeging de crackling blinkers.

5 Europe star, Atlas star 2x, Europe star W-Shape, de laatste reeks is een spectaculaire finale van maar liefst 4 cakes. In het midden een dubbele cake (Atlas Star) met grote gouden willows met crackling. Deze middelste cakes worden ondersteund door 2 andere cakes (Europe Star), 1 aan elke kant. Deze geven aan de zijkanten nog wat kleur, namelijk paars en blauw en ondersteunen de 2 Atlas Stars qua kleur en breedte met hun gouden palmen.

Back
Bovenaan