Het grote kerstmarkten topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig weekend in Londen geweest en wat. een. kerstsfeer hangt daar zeg! Heerlijk, letterlijk elke pub is versierd met guirlandes, de straten versierd met bogen, winkels zijn volop in kerstsferen, zelfs een restaurant bezocht die al 100% kerst was inclusief de hele avond kerstmuziek. Schitterend!

Zal v/d week eens kijken voor wat foto's, ik gok zomaar dat de meesten niet geslaagd zijn doordat de fotokunsten na wat pints toch wel aanzienlijk verslechterd...

Ik ga toevallig morgen. Maar zullen niet naar een restaurant gaan, we eten ons mooi vol op de kerstmarkt zelf.
Ik ga morgen , ja hebben hetzelfde.
Maar merken toch einde van de avond gewoon een maaltijd willen eten.
Veel plezier! Laat wat eten over voor mij

Gister dus naar Oberhausen geweest. CentrO zelf zat dicht, wat jammer was maar dat wisten we toen we gingen. De kerstmarkt zelf was leuk, maar vrij klein. Voor ons hoeven daar niet meer heen, tenzij centro open is. Anders gaat voorkeur duidelijk uit naar Düsseldorf.

IMG_8304.jpeg
IMG_8315.jpeg
2af5836e-e862-4c53-a45d-32480d3a1e13.jpeg

Hey waar heb je die Lotus balletjes gehaald? Dat ziet er lekker uit
Ze waren fantastisch. Blijkbaar hebben meer deze balletje gemist. Kreeg al eerder de vraag haha. Het was een crepekraam. Hadden een klein hoekjes ernaast waar deze te krijgen waren.

Links! Zelfs nog links van de sneeuw downhill baan, of hoe ik het ook moet noemen.

Die dingen hadden wij in Dusseldorf ook, heerlijk. Helaas eergister in Oberhausen niet kunnen vinden.

Volgende week ga ik met mijn vrouw en kinderen een lang weekend naar Barcelona, er schijnen daar ook leuke kerstmarkten te zijn. Wel erg veel zin in ook

Dit jaar nog geen bezoek gebracht aan een kerstmarkt vanwege drukte op werk en privé. Maar wil dat zeker nog wel gaan doen. Gelukkig heb ik nog een tijdje. Wellicht aankomend weekend even ergens heen.

Wil graag nog een kerstmarkt in Duitsland mee pakken. Weet nog niet welke. Het hoeft niet perse een hele grote te zijn. Als het maar een sfeervolle is. Iemand wel eens bij het kasteel in Bad Bentheim geweest?

Vorige week weekendje Duitsland gedaan. Kerstmarkt in het kasteel bij Bad Bentheim gepakt en die in Münster. Was weer erg leuk. Ook heerlijk koud was het dat weekend, werkt ook wel mee aan de sfeer. Münster was trouwens wel erg druk op de zaterdag, maar al vaker geweest, blijft een super mooie stad!

Munster is mooi, overal kerstmarkten verpreid over de stad. Enigste minpunt is dat het eten bijna allemaal op het zelfde stukje staan en daar sta je dan ook overal erg lang in de rij. Ik ben er inmiddels al 2 jaar niet meer geweest, dus wie weet is er wat veranderd. Ik ga volgende week naar Oberhausen en wil daarna nog een keer nog Essen, of toch een stukje door rijden naar Dusseldorf?

Eten kan je in Münster overal. Zijn 6 kerstmarkten door de stad heen en overal vol gas bunkeren en zuipen. Whoop whoop haha!

Eten kan je in Münster overal. Zijn 6 kerstmarkten door de stad heen en overal vol gas bunkeren en zuipen. Whoop whoop haha!
Mmm toen ik er een paar jaar terug was waren er inderdaad 6 markten maar er was er 1 waar al het eten was. Misschien nu veranderd.

En zijn die een beetje op loopafstand van elkaar allemaal? Dan deze voor volgend jaar eens onthouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan