wij gaan vaak bij Teatro Italiaans restaurant eten als we naar oberhousen gaan.Toevallig mensen die in oberhouse zijn geweest?
Eten/restaurant aanraders?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wij gaan vaak bij Teatro Italiaans restaurant eten als we naar oberhousen gaan.Toevallig mensen die in oberhouse zijn geweest?
Ik ga toevallig morgen. Maar zullen niet naar een restaurant gaan, we eten ons mooi vol op de kerstmarkt zelf.Toevallig mensen die in oberhouse zijn geweest?
Ik ga morgen , ja hebben hetzelfde.Ik ga toevallig morgen. Maar zullen niet naar een restaurant gaan, we eten ons mooi vol op de kerstmarkt zelf.
Hey waar heb je die Lotus balletjes gehaald? Dat ziet er lekker uit
Ze waren fantastisch. Blijkbaar hebben meer deze balletje gemist. Kreeg al eerder de vraag haha. Het was een crepekraam. Hadden een klein hoekjes ernaast waar deze te krijgen waren.Hey waar heb je die Lotus balletjes gehaald? Dat ziet er lekker uit
Links of rechts van het reuzenradZe waren fantastisch. Blijkbaar hebben meer deze balletje gemist. Kreeg al eerder de vraag haha. Het was een crepekraam. Hadden een klein hoekjes ernaast waar deze te krijgen waren.
Laat me wetenVolgende week ga ik met mijn vrouw en kinderen een lang weekend naar Barcelona, er schijnen daar ook leuke kerstmarkten te zijn. Wel erg veel zin in ook
Munster is mooi, overal kerstmarkten verpreid over de stad. Enigste minpunt is dat het eten bijna allemaal op het zelfde stukje staan en daar sta je dan ook overal erg lang in de rij. Ik ben er inmiddels al 2 jaar niet meer geweest, dus wie weet is er wat veranderd. Ik ga volgende week naar Oberhausen en wil daarna nog een keer nog Essen, of toch een stukje door rijden naar Dusseldorf?
Mmm toen ik er een paar jaar terug was waren er inderdaad 6 markten maar er was er 1 waar al het eten was. Misschien nu veranderd.Eten kan je in Münster overal. Zijn 6 kerstmarkten door de stad heen en overal vol gas bunkeren en zuipen. Whoop whoop haha!
En zijn die een beetje op loopafstand van elkaar allemaal? Dan deze voor volgend jaar eens onthouden.Eten kan je in Münster overal. Zijn 6 kerstmarkten door de stad heen en overal vol gas bunkeren en zuipen. Whoop whoop haha!