Het grote kerstballen topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier vandaag naar de Intratuin geweest voor kattengrind en kom thuis met kerstballen.

Weet iemand waar je, naast bovenstaande oliebollen "kerstbal" nog meer oudjaar gerelateerde ballen ( of met een duur woord "ornamenten") kan kopen? Dus niet een ronde bal met een afbeelding, maar echt een bal in de vorm van: een vuurpijl, een kanonslag, een ratelband o.i.d. Ben al even op zoek, maar kom niet verder dan een champagnefles.

Ik ben bang dat dat te specifiek vuurwerk gerelateerd is waar je niks tot zeer weinig van zal tegenkomen in b.v. een tuincentrum.
Wellicht dat een freakwinkel zoiets heeft voor een boom in de winkel en dat speciaal heeft laten maken,maar daar houd t dan ook op.
Dus of mazzel hebben,of zelf maken ?

Wij hebben een paar jaar geleden de keuze gemaakt op rood en wit te houden, vind ik ook echt de meest sfeervolle kleur door het hele huis heen.
Intussen hebben we teveel ballen voor in de boom, maar ieder jaar koop ik toch weer nieuwe, kan het niet laten. Vervangen dan gewoon wat mindere ballen voor de nieuwe hehe.

Weet iemand waar je, naast bovenstaande oliebollen "kerstbal" nog meer oudjaar gerelateerde ballen ( of met een duur woord "ornamenten") kan kopen? Dus niet een ronde bal met een afbeelding, maar echt een bal in de vorm van: een vuurpijl, een kanonslag, een ratelband o.i.d. Ben al even op zoek, maar kom niet verder dan een champagnefles.

Aan de specificatie- pagina te zien, lijkt het Blokker- opmaak. Blokker heeft dit soort Kerstballen wel, alleen het prijslabel komt niet Blokker- achtig over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan