Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

King Coronation is onwijs gaaf, maar vind ik wel erg prijzig. Happy Thunder Q ziet er spectaculair uit, altijd gedacht dat het een pure knalcake was dus nooit echt naar gekeken. Bedankt voor de hulp!

Wel het juiste jaartal zien te scoren. De Happy Thunder Q is eigenlijk bedoeld zonder blinkers. Ik denk dat de 2015 productie de versie is met blinkers maar misschien kun je dat even vragen in het Happy Thunder Q Topic.

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een cake die lijkt op de 3e cake van de rebound box van de Volt Collection.
De cake met de paarse effecten.
Bij voorbaat dank.

King Coronation is onwijs gaaf, maar vind ik wel erg prijzig. Happy Thunder Q ziet er spectaculair uit, altijd gedacht dat het een pure knalcake was dus nooit echt naar gekeken. Bedankt voor de hulp!

Misschien met een voorverkoop actie korting.
De King Coronation is een super bak.
Cadeau nummertje 3 van Marijn is trouwens een zeer mooi at once cake.

Ik ben op zoek (ben gewoon benieuwd naar de naam) naar een bak van Lesli. Hij zit in een karton, volgens mij 96sh of 100sh, en schiet eigenlijk alleen maar groene en rode balletjes eruit. De overbuurman zette hem 3 jaar geleden triomfantelijk neer op straat, maar werd er finaal uitgeknald door de buurman met z'n 19sh assortimentje.

Ik ben op zoek (ben gewoon benieuwd naar de naam) naar een bak van Lesli. Hij zit in een karton, volgens mij 96sh of 100sh, en schiet eigenlijk alleen maar groene en rode balletjes eruit. De overbuurman zette hem 3 jaar geleden triomfantelijk neer op straat, maar werd er finaal uitgeknald door de buurman met z'n 19sh assortimentje.

Bedoel je de EyeCatcher van de Top Selection lijn?

Geen dank. Kan hem me nog goed herinneren dat die hier in de plaatselijke vuurwerkwinkel stond. Wou hem altijd een keer hebben, tot ik het filmpje zag :D

Hahaha, ik begrijp je volkomen. Toen de overbuurman hem met 2 man sterk neerzette zette ik mij ook schrap. Helaas voor niets, haha.

Voor de echte kenners! Ik zoek een vergelijkbare cake aan de Screaming Salute van Royal! Wel uit en verkrijgbaar in Nederland natuurlijk.

Nog maar een vraagje dan (alsof het budget nog niet genoeg overschreden is). Vorig jaar 3 voor 5 euro van de Royal Cannon (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?22206-Royal-cannon) weten op te pikken. Volgens mij is deze nu volledig uit assortiment (http://www.vuurwerkbieb.nl/lesli-vuurwerk/royal-class/02807-royal-cannon/).

Zijn er nog soortgelijke wel in assortiment(en)? Volgens mij zijn dit soort kaarsjes inmiddels niet zo populair meer, maar welicht toch nog een uitzondering?

Volgens mij zijn deze verboden vanaf dit jaar?

Back
Bovenaan