Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schitterende afbeeldingen Yorick. Man, wat heb ik weer zin in een bak met sneeuw. Echt lang geleden alweer!

Het was weer een barre week om in de bouw te werken! Zeker aan zee, aardig wat wind, regen en het was behoorlijk fris. Maar heel af en toe was er een klein lichtpuntje:

20210107_090654.jpg

Heerlijk om te laten zien dat de koude tempraturen veel delen van Nederland bereiken en we allemaal op onze eigen manier met winterse plaatjes komen! :D

Inderdaad ja. Hopelijk komt er zaterdag dan écht sneeuw aan. Het koude weer bevalt me eigenlijk wel van de afgelopen dagen, heerlijk om even een frisse neus te halen buiten na een dag binnen werk!

Heerlijk, in de hele buurt zeer veel ouders met kinderen nog ff lekker naar buiten, veel volwassen koppels aan de wandel, wat een sfeertje!

IMG-20210116-WA0035.jpg

Haha cool, mooi voor de kids dat ze zo nog een beetje wat leuks te doen hebben. Hier is helaas nog niet veel gevallen.

Nou, tot zover de winter 2021... Het bleef hier nauwelijks liggen op de straat, wel op het gras en bosjes etc., maar ik vond het allemaal niet de moeite. :rolleyes:

Hier lag gisteren rond 23.00 een laagje van een centimeter of 4. Helaas ging het in het zuid-oosten pas heel laat sneeuwen waardoor we er op zaterdag met daglicht geen plezier van hebben gehad. Sinds vandaag 12.00 is er ook niks meer van over. Alles is weg, sprei, servetten, WEG!

Hier lag gisteren rond 23.00 een laagje van een centimeter of 4. Helaas ging het in het zuid-oosten pas heel laat sneeuwen waardoor we er op zaterdag met daglicht geen plezier van hebben gehad. Sinds vandaag 12.00 is er ook niks meer van over. Alles is weg, sprei, servetten, WEG!

Kandelaars en dekbedden ook :p

Helaas was het maar van erg korte duur! Wat veranderde het landschap weer prachtig onder een wit laken!

Onderstaande foto stuurde me kameraad door, die aan het karpervissen was. Als je goed kijkt zie je een Ransuil zitten bij die boom!
IMG-20210116-WA0041.jpg

20210116_164929.jpg

20210116_164933.jpg

Ja, het was van korte duur, maar man, het was echt wel weer ff mooi om een besneeuwde straat te zien. Heerlijk gevoel wat direct doet verlangen naar de decembertijd. Is het alweer zover? :handsup:

Het duurde kort, maar toch daardoor wel wat foto's kunnen maken :)

Bron: RFGFotografie (Ja das mijn site)

21-01-16-Sneeuw-in-Gouda-beste-12.jpg
21-01-16-Sneeuw-in-Gouda-beste-4.jpg
21-01-16-Sneeuw-in-Gouda-beste-6.jpg

Hier was alleen het gras een beetje wit geworden.

De winters van een paar jaar terug waren ook alleen vooral in febuari heel erg koud. Ik heb dus nog hoop dat het kan.

Nou zo sneeuwt het en lijkt het een beetje winter. En het lijkt hier nu wel herfst. Veel regen en harde wind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan