Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad Ralph. Tijd dat de winter weer terugkeert, al is het maar vanwege de zonnige perioden overdag. Beter -2 's nachts en droog weer overdag dan dit troosteloze weer!

Weer een prachtig pak sneeuw gevallen in Limburg. Blijft toch geweldig om die foto's te zien.
Hier in de regio helaas niets en ook een week geleden viel het qua sneeuw tegen. Het bleef helaas niet liggen op de straat, maar wel op het gras en overige groen. Toch even een wandeling gemaakt en mensen in de buurt kregen het toch nog voor elkaar om met dat kleine beetje sneeuw een sneeuwpop te maken, al was de één groter dan de ander. Zou toch mooi zijn als we de komende maand nog van wat sneeuw of natuurijs kunnen genieten. Dat blijft toch echt magisch.

Screenshot_20210124-114509_Gallery.jpg

Screenshot_20210124-114529_Gallery.jpg

Screenshot_20210124-114548_Gallery.jpg

Screenshot_20210124-114611_Gallery.jpg

Toen ik vannacht naar bed ging lag er een laagje van een centimeter of 6 schat ik. Helaas net als vorige week was vanochtend alles alweer vrij snel weg. Er ligt nog her en der wat natte prut maar meer is het helaas niet meer.

Toch voor de derde keer in 2021 een mooi laagje sneeuw gezien.

Lees in de telegraaf kans op flinke kou? Clickbait of kern van waarheid, wie van de meteorologen hier kan er zijn licht op schijnen?

Tegenwoordig spreekt men al van flinke kou als het om het vriespunt is. Afwachten maar of het echt koud gaat worden.

Van mij mag het nog wel even een tijdje goed gaan vriezen en daarbij hopelijk flink wat sneeuw. Als je de beelden van Limburg zag krijg ik flink de kriebels. Ben er bang voor, maar hopelijk gaan we nog wat zien.

Ondertussen zit ik achter mijn bureau aan het werk. Ondertussen liggen er her en der nog een paar centimeter aan resten sneeuw. Als ik naar boven kijk die ik de sneeuw ondertussen weer dwarrelen. Het zijn geen grote vlokken en verwacht ook niet dat het blijft liggen. De donkere kenmerkende lucht van sneeuw, het dwarrelen, i love it. Mooi begin van de week.

Ben gisteren even naar Limburg geweest, wat een genot :P

Bron: RFGFotografie

21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-19.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-4.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-8.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-10.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-12.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-13.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-18.jpg
21-01-24-Sneeuw-in-Zuid-Limburg-beste-24.jpg

Ondertussen zit ik achter mijn bureau aan het werk. Ondertussen liggen er her en der nog een paar centimeter aan resten sneeuw. Als ik naar boven kijk die ik de sneeuw ondertussen weer dwarrelen. Het zijn geen grote vlokken en verwacht ook niet dat het blijft liggen. De donkere kenmerkende lucht van sneeuw, het dwarrelen, i love it. Mooi begin van de week.

Mijn bericht van gisteren kan ik eigenlijk weer kopiëren en plakken. Kleine verandering is dat de sneeuwresten die er lagen er niet meer zijn en er nu dikke vlokken uit de lucht vallen terwijl ik achter mijn laptop zit te werken. Heeeeerlijk!

Mijn bericht van gisteren kan ik eigenlijk weer kopiëren en plakken. Kleine verandering is dat de sneeuwresten die er lagen er niet meer zijn en er nu dikke vlokken uit de lucht vallen terwijl ik achter mijn laptop zit te werken. Heeeeerlijk!

Dus... Wanneer joinen jullie Deutschland? :p

Vang eens wat vlokken op en stuur ze richting het Oosten. Ik wil ook sneeuw!

Maandagochtend toen ik het rolgordijn omhoog had gedaan, kwam ik het volgende winterse tafereel tegen. Was alweer een hele tijd geleden dat ik dit heb mogen bewonderen en vond het daarom ook geweldig om te zien.

Screenshot_20210128-192439_Gallery.jpg

Screenshot_20210128-192453_Gallery.jpg

Screenshot_20210128-192507_Gallery.jpg

Screenshot_20210128-192545_Gallery.jpg

Screenshot_20210128-192603_Gallery.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan