Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele gave plaat beast, mooi plaatje zo. Mooie heldere lucht en een mooi pak sneeuw.

Echt een prachtige herfstdag vandaag. Een stuk frisser dan vorige week, zeker in de ochtend op weg naar het werk op de scooter. Mooie blauwe lucht, hier en daar wat wolken en dit zijn nou typisch van die momenten waarop ik me dan weer realiseer dat de mooiste maand van jaar snel dichterbij komt. Toch nog een mooi lichtpuntje deze week.

23.1.jpg

23.2.jpg

Rondje gelopen, heerlijk stook avondje zou dit wezen zeg. Mooi helder, lekker fris, sowieso sfeer met die schoorstenen zo, heerlijk!

PXL_20201104_193310061.jpg

Winter, het is weer tijd om zulke afbeeldingen te kunnen schieten in de tuin!

Korf sneeuw 1.jpg

9wl50zs.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend vlak na zonsopkomst een flinke wandeling gemaakt in het bos en de hei. Fantastisch om die ochtend mist te zien i.c.m de prachtige ochtend zon. Kan echt zo ontzettend genieten nu het weer kouder wordt. De natuur ligt er ook werkelijk prachtig bij. :angel:

Natuurlijk ging mijn camera met zowel de groothoek als de macro lens mee. Heb denk ik wel een aantal mooie foto's kunnen schieten. Als ik ze bewerkt heb zal ik ze natuurlijk ook in dit topic plaatsen.

IMG_20201111_092612.jpg foto helaas gedraaid..

Onze Lesli (vernoemd naar inderdaad) heeft ook last van al die blaadjes tijdens het snuffelen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan