Het grote Herfst en Winter topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ozibvb.jpg

:shocked:.Heeft het gesneeuwd bij jou?Pffff,ook mooi op tijd die sneeuw :bonk:.

Laatst bewerkt door een moderator:
van mij mag het wel even fors gaan vriezen...al was het maar om van die @%^%@&@# muggen af te komen....

Vanmorgen had het al gevroren hier, alle auto's zaten behoorlijk dicht.
We gaan de goede kant alweer op :kerst:.

Vanmorgen had het al gevroren hier, alle auto's zaten behoorlijk dicht.
We gaan de goede kant alweer op :kerst:.

Lekker gevoel he Wesley? Ook die mist die hier zo'n beetje de hele dag al hangt werkt sfeerverhogend.

Vannacht de eerste ronde strooidienst gehad in omgeving Amsterdam. Was al vroeg beginnen en laat klaar. Ondertussen zijn wel alle ruiten van de auto's goed bevroren dus hopelijk komt iedereen er zonder glijpartij vanaf vandaag.

Vind het wel wat hebben dat winterse weer. Enige nadeel is dat ik dan geen nachtrust krijg. Ben net thuis en moet zo alweer naar m'n eigen klanten toe...

Ik vind dit echt heerlijk weer! Lekker koud overdag en snachts vriezen. Dit doet met toch een beetje denk aan oud en nieuw. Heerlijke oliebollen lucht op dorp

Hier is het inmiddels veranderd in een mooie witte wereld.
Kids uit de buurt waren net al sneeuwballen gevechten aan het houden. Zier er weer geweldig uit.

Hier in het zuidwesten van brabant is het maar triest gesteld vrijdag geen sneeuwvlok gezien en nu ook alleen maar harde regen, in belgie en de rest van nederland is het wit, baal er echt van, lijkt wel of we hier een ander microklimaat hebben.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan