Euphoria [Box]

Op advies van 3xh deze meegenomen. Stond ook versteld van deze heeerlijke box! Tegelijk geschoten met de cakebox van Zena waarbij de Euphoria duidelijk naar voren kwam. Hardere burst, bredere boeketten wn ging veel hoger! :D

Op advies van 3xh deze meegenomen. Stond ook versteld van deze heeerlijke box! Tegelijk geschoten met de cakebox van Zena waarbij de Euphoria duidelijk naar voren kwam. Hardere burst, bredere boeketten wn ging veel hoger! :D

Goed advies is het halve werk :wink:

Had deze ook ipv de solar storm, effecten waren mooi maar wel een vrij rustige box. Deze is echt om rustig van de effecten te genieten.

Prachtige bak hoor, vind 'm qua effecten wat opvallender dan het vooral-goud van Spectacle Shows. Grote boeketten, fijne afwisseling, mooi spul.

Vind hem ook ontzettend gaaf. En please, maak een cake met de blinkers zoals die op film van Mrbooman, begint bij 1.11

Op beeld ben ik erg onder de indruk van deze box. Kan hem hier bestellen voor een freakprijs. Volgens mij is dat wel waar voor je geld. Langdurige box met flinke klappen. En de mine aan het begin is wel show-waardig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op beeld ben ik erg onder de indruk van deze box. Kan hem hier bestellen voor een freakprijs. Volgens mij is dat wel waar voor je geld. Langdurige box met flinke klappen. En de mine aan het begin is wel show-waardig.

En heb je hem nog besteld? Ik heb hem afgelopen weekend in ieder geval besteld. Vind deze box mede door het relatief rustige tempo echt een bak om van te genieten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een kanshebber voor mij dit jaar. Niet snel maar een prachtige box met mooie heldere kleuren. Echt een mooie box om in de vooravond te laten ontbranden.:p

Weer zo'n topper van Evolution. Waarom is hier nog niet zoveel over gesproken? Kleuren die hierin gebruikt zijn lijken wel erg goed uit de verf te komen. De bust lijkt ook wel heerlijk over te komen in de films. Box zelf ziet er ook prachtig uit!

Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).

Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.

Volgens mij is de hype van de Snowstorm groter dan die van de Solar Storm.

Ectatic en Euphoria zijn wat trager, maar sierlijk zijn ze zeker

Zeker een dikke box, net zoals de Ecstatic box. Ook hier herken ik weer wat terug van losse Evolution cakes ( iedergeval de Coco blue ).

Door de hype op de Solar Storm en de Visions of Ectasy zijn de andere spectacle boxen een beetje op de achtergrond gebleven, terwijl die zeker net zo top zijn.

Hier zit geen Coco Blue in.
De film uit post #17 heeft mij kunnen overtuigen om deze box te bestellen. Leent zich naar mijn idee perfect uit om na de Farytail cakes te schieten, omdat die een enkel maar kwalitatief effect hebben. Deze box met zeer veel variatie en top kwaliteit sluit perfect daar bij aan om wat verandering in effecten te brengen en weer door te gaan met meer siervuurwerk.

Was aangenaam om door te lonten.
Deze cakes stralen kwaliteit uit.

Bij cake 3 zaten er geen gele snellonten maar leek gewoon visco te zijn.
Daar even met snellont gecorrigeerd om zeker te zijn.

Absoluut een hele mooie sierlijke box en klapte lekker hard, in ieder geval harder dan bijna alle andere boxen. Alleen de rambam klapte nog net een tandje harder. Wat mij echt positief opviel was het tempo, net een tandje sneller dan de productie film maar tempo was daardoor perfect

Back
Bovenaan