Het grote Herfst en Winter topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in het zuidwesten van brabant is het maar triest gesteld vrijdag geen sneeuwvlok gezien en nu ook alleen maar harde regen, in belgie en de rest van nederland is het wit, baal er echt van, lijkt wel of we hier een ander microklimaat hebben.:mad:
Geduld de neerslag zal vanzelf over gaan in sneeuw. Door de neerslag intensiteit.

Vanmorgen 3.00 eerste strooiroute gereden, daarna 8 uur moeten wachten op de nieuwe ronde. Toen de sneeuw er was 8 uur non- stop moeten schuiven en strooien. Wat een baggerzooi nu in hartje hoofdstad!

Zojuist maar even de auto vast sneeuw vrij gemaakt voor morgen ochtend xD
En maar goed ook man man wat een bonke :bonk: sneeuw heb dat nog nooit zo dik op mijn auto gehad xD
voor de rest ziet het weer er 'nu' wel rustig uit maar je weet maar nooit vannacht hé uit voorzorg ook maar even de vooruit afgedekt :cool:

Tjonge wat een weer. Om naar het werk te gaan waardeloos, maar voor de sfeer verhogend. Moet mezelf in houden om niet wat af te steken :p

Heerlijk die sneeuw, hier inmiddels 15 cm en het blijft vallen!
Ik vind het altijd mooi hoe sneeuw niet recht naar beneden valt, maar een beetje door de lucht dwarrelt. Gisteravond kwam ik op het idee om te proberen dat op de foto te zetten. Even wat experimenteren met de camera, zie hier het resultaat:
IMG_1529 (Kopie).jpg

Bedankt voor de films en foto's heren, ziet er geweldig uit.
Hopelijk krijgen we nog wat meer dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan