tjeerdbeer
VWC lid
Sommige modellen hinten wel licht op iets wat lijkt op een ssw of een split om en nabij de kerst. Ziet vooralsnog wel zeer fragiel uit.
Watte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Sommige modellen hinten wel licht op iets wat lijkt op een ssw of een split om en nabij de kerst. Ziet vooralsnog wel zeer fragiel uit.
ja klopt de kans is klein en grote onzekerheid maar een kans is een kans ook al gaat deze tegen de algehele trend in.Sommige modellen hinten wel licht op iets wat lijkt op een ssw of een split om en nabij de kerst. Ziet vooralsnog wel zeer fragiel uit.
Thnx.Mooie paddo.
Kabouter Spillebeen nog tegengekomen?
Eddy.
Nieuw kaartje voor 25 december van ECMWF oper.
Garantie tot de deur, maar ik zeg doen!
Bekijk bijlage 1804553
Eens zien wat de rest van het ensemble straks zegt. Zou mooi zijn als die is afgekoeld t.o.v. vorige runs.
Eddy.
Nieuw kaartje voor 25 december van ECMWF oper.
Garantie tot de deur, maar ik zeg doen!
Bekijk bijlage 1804553
Eens zien wat de rest van het ensemble straks zegt. Zou mooi zijn als die is afgekoeld t.o.v. vorige runs.
Eddy.
Een lichte regenbui is één ding, maar als het de hele tijd regent met wind erbij, is dat niet zo fijn.Nouja wat kou is niet erg,als t daarmee droog en bijna windstil is.
Het enigste waar ik persoonlijk het l*zerus van krijg is weer een dag vol wind en regen,daar zit ik nou echt niet op te wachten.
In de regen is niet teleurstellend, want er is iets te doen op zulke avonden thuis, bijvoorbeeld hier is zeer interessant en winstgevend Helaas lijkt het hier in NL aan elkaar vast gelijmd te zitten,hogere temperaturen en veel wind en veel regen![]()
Dit lijkt verdacht veel op een locatie in Dordrecht,kan dat ?
Nee verkeerde kant van het land haha.Dit lijkt verdacht veel op een locatie in Dordrecht,kan dat ?
Ja er komen zeer interessante kaarten voorbij echter de laatste weken worden de mooie winterkaarten steeds weer zacht uiteindelijkGaan we het nieuwe jaar beginnen met mooi winterweer? Ik zie het steeds meer voorbij komen.
Oe dat is niet iets van de laatste weken dan. Dit lees ik al jaren. Alleen maar virtuele winters op de kaarten en zodra het in de buurt komt is de kou of sneeuw weer weg.Ja er komen zeer interessante kaarten voorbij echter de laatste weken worden de mooie winterkaarten steeds weer zacht uiteindelijk