brian the freak
VWC lid
Weet iemand hoe het zit met het consu vuurwerk, zijn een paar keer de klos geweest met politie die meteen even de tasjes vuurwerk meenamen zonder dat we iets deden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Truneu nró3 of hoger werdt zoiezo in beslag genomen. Daarnaast mag je als je niet lid ben van een wijk geen vuurwerk stoken.
Truneu nró3 of hoger werdt zoiezo in beslag genomen. Daarnaast mag je als je niet lid ben van een wijk geen vuurwerk stoken.
+ YouTube Video | |
Voor de fallas gangers die dit lezen.... welkom thuis!![]()
Is dat nog een grapje te noemen?grapje met 240 borracho's)
( voor diegene die t misschien herkend van de Vueling vlucht, die jongen met 2 verbrande klauwen was een maat van mijDat kwam btw door een grapje met 240 borracho's
)
op vele forums staan hoe je vuurwerk wel goed moet afsteken, maar houd nooit iets in je hand. maarja 240 voetzoekers is ook niet niks.
zijn stoerdoenderij is helaas mislukt. in dit geval .. je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Zelfs boven inderdaad! Wij zagen ze voor de nit del foc ook door het publiek razen. Ik dacht dat het alleen in de bedding goed raak was. Maar de policia was er dit jaar weer erg fel op! Er werd veel gecontroleerd en er was veel blauw aanwezig.*** borachos, wij werden er ook gek van. Met name tijdens het wachten op de nit de foc bleven die dingen maar gegooid worden.
Die van de dinsdagavond rond 21:00 uur, bij falla99? Heb ik ook meegepaktOok voor het eerst een mini mascaleta gezien (falla99) en ben er helemaal verliefd op geworden.
ik vraag me trouwens nog af of iemand weet door wie de straatmascleta bij Rusafa (?) de 19e rond 15.00uur geschoten heeft? allemachtig dat was echt het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt!