Het grote Day After foto topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tripje naar de gemeentewerf. Toen ik erachter kwam dat ik via de betaalroute mocht om mijn netjes opgeruimde, natgeregende vuurwerk voor 0,25ct per kilo af mocht voeren ben ik toch omgedraaid. Dit met de mededeling dat ik het dan komend jaar wel lekker op straat laat liggen voor de veegwagen zoals de 'rest' van nederland...
Hierna thuis alles laten drogen en lekker opgestookt in de vuurschaal, nagenietend met een pilsje erbij. Veel betere oplossing als je het mij vraagt!

Afbeelding van WhatsApp op 2024-10-02 om 14.51.58_b58250e8.jpg

Sommige gemeentes hebben nog wel eens acties om je vuurwerkresten gratis in te leveren, of er zelfs een vergoeding tegenover, zoiets zou toch landelijk standaard moeten zijn. of krijgen we straks "statiegeld" op vuurwerk :bonk:

Wat ik niet snap.
Als je het aan de straat laat staan en de jeugd pikt het op,dan krijgen ze 50 cent ofzo bij een inzamelpunt verdeeld over de diverse wijken,per gebrachte zending.
Is dat geen landelijk ding ?
Hier namelijk wel.
Dus als je t niet in de vuurton mikt,en niet betaald wil wegmikken,is dat dan geen optie ??

Wat ik niet snap.
Als je het aan de straat laat staan en de jeugd pikt het op,dan krijgen ze 50 cent ofzo bij een inzamelpunt verdeeld over de diverse wijken,per gebrachte zending.
Is dat geen landelijk ding ?
Hier namelijk wel.
Dus als je t niet in de vuurton mikt,en niet betaald wil wegmikken,is dat dan geen optie ??

Hier is dat geen ding

Eerder kreeg je hier ook per volle vuilnis zak een x bedrag, weet zo niet meer hoeveel. Tegenwoordig krijg je een bon voor een patatje/frietje per vuilniszak. Deze mogen alleen gebruikt worden op 2 januari tussen 16 en 18 uur. Leuk idee maar dit werkt helaas niet meer zo als toen je er geld voor krijg want toen was mijn vuurwerk al weg gehaald voordat ik wakker was. Ideaal was dat.

Moeten ze inderdaad gewoon landelijk regelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan