Het 'grote boeketten' topic (cakes/compounds)

Xsonic

VWC lid
Nadat ik de afgelopen jaarwisselingen compounds heb afgestoken waarbij ik achteraf dacht: dat was veel geld voor weinig, heb ik besloten om het dit jaar anders aan te gaan pakken.

Ik kwam op YouTube een video tegen van de Monster Ride, een 10 shots siercake van Vuurwerkmania en ik realiseerde me dat er wel degelijk mooi legaal nederlands siervuurwerk is te vinden (met grote boeketten en volle luchten).

Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan en heb een lijst gemaakt van vuurwerk met grote boeketten. Graag hoor ik jullie suggesties zodat ik deze kan toevoegen aan de lijst!

Klik op de naam voor de (straat)film! :thumbsup:

Wolff Vuurwerk
Decibel
€ 15,95

Stars over Vienna
€ 24,95

Red Heat
€ 29,95

Radical Power
€ 59,95

Break Out
€ 129,95

Rage
€ 149,95

Code Red
€ 149,95

Exodus (gedeeltelijk grote boeketten)
€ 159,95

Vuurwerkmania
Monster Ride
€ 7,99

White Snow
€ 49,99

Escape from Hell
€ 199,00

Vuurwerktotaal
Swat Team
€ 29,00

Massive
€ 30,00

Code Red
€ 99,00

1.2” Bad #ss Box
€ 149,00

Pyro + Papel (gedeeltelijk grote boeketten)
€ 529,00

Rubro
Leider Spielerei
€ 19,99

Transbomber
€ 99,99

Event Box 4 Seasons
€ 119,00

Broekhoff
Sidewinder
€ 49,99

1.2" Total Event Box
€ 129,00

1 Minute Pyroshow
€ 150,00

Magnum
1.2" Willow Mayhem
€ 129,00

Magnum
Triple X
€ 299,00

Pangu
Yellow River
€ 32,50

Laatst bewerkt:
Beide uitloop:

- radical power assortiment (wolff)
- fairytail assortiment (evolution)

Grappig zoals je het verwoord. Alsof je verrast bent over de kwaliteit van het NL-vuurwerk. Het is niet voor niks dat Belgen, Duitsers, enz. warm lopen voor het NL-vuurwerk...

Een artikel dat mij altijd weer verrast is de Commando uit de Barely Legal lijn van Vuurwerktotaal, bizar grote effecten

Een goede concurrent voor de Monster Ride is de Decibel van Wolff.

Verder zijn alle 30mm assortimenten goed, zoals: Buurtassortiment (Rubro), Brasilian box (Pangu)Fairytail (Evolution) en zo zijn er nog verschillende eigen winkel collectie's.

En zo uit mijn hoofd wat nog niet genoemd is:
Redneck Revolt (Vuurwerkmania)
Pig (China Red)

Daarnaast is er zeker weten nog veel meer.

1 die absoluut in het lijstje hoort is de breakout van poema. In de freak voor 80 te verkrijgen. Het is wel op basis van 1 video waarbij productie werd geschoten, maar ik ben daar echt van onder de indruk

Grappig zoals je het verwoord. Alsof je verrast bent over de kwaliteit van het NL-vuurwerk. Het is niet voor niks dat Belgen, Duitsers, enz. warm lopen voor het NL-vuurwerk...

Een artikel dat mij altijd weer verrast is de Commando uit de Barely Legal lijn van Vuurwerktotaal, bizar grote effecten
Mooie cake, nooit echt opgevallen, tnx

De Killer Instinct en 4 Seasons van Rubro hadden ook altijd grote boeketten. Helaas zijn deze producten haast nergens meer te krijgen.

Leuk om ff mee te schrijven hier, zie nu al weer wat nieuwe inspiratie.
Eentje die hier genoemd moet worden is de Pyro + Papel, zie de film maar en helemaal die boeketten rond 2.10 zijn absurd, ook wel te horen aan de reactie.

Blijf maar doorkomen met die suggesties, even niet kijken naar kleur of vorm of show, maar puur de boeketgrootte

Leuk om ff mee te schrijven hier, zie nu al weer wat nieuwe inspiratie.
Eentje die hier genoemd moet worden is de Pyro + Papel, zie de film maar en helemaal die boeketten rond 2.10 zijn absurd, ook wel te horen aan de reactie.

Die effecten vallen idd vaak groot uit, ben daar erf fan van. Om de pyro papel weer eens te zien brengt me wel weer aan het twijfelen. Volgend jaar toch maar eens overwegen

De Killer Instinct en 4 Seasons van Rubro hadden ook altijd grote boeketten. Helaas zijn deze producten haast nergens meer te krijgen.

De Red Heat van Wolff schijnt bijna hetzelfde te zijn als de Killer Instinct alleen is deze met rood i.p.v. groen.

Alle 30mm VOLT! Flowerbeds (op de 1.2'' Mixed Gold 2 Blue na), erg grote boeketten!

Zie onderstaand filmpjes vanaf 11:30 tot en met 12:45:

Back
Bovenaan