Het 'grote boeketten' topic (cakes/compounds)

Die Katan fanstyles blijven toch nog steeds een van mijn favo waaiers op de Nederlandse markt.
Jammer dat de rijen niet meer at once schieten, maar alsnog blijven het toppers!!

1.2" Total Event Box - Broekhoff:

Yellow River - Pangu (let op, het zijn er twee):

1 Minute Pyroshow - Broekhoff:

En als we dan toch in die hoek zitten, maar helaas nergens meer te vinden: 2-Pack Extreme uit de Crown collectie. Wat een bizar ding was dat.

Ja dat was echt bizar, in 2018 en 2019 6 va die setjes verschoten. Nog steeds spijt dat ik niet een setje batch 2017 heb bewaard. 2013 batch was helemaal belachelijk dik, was letterlijk sterren koppen zo laag

Schiet me ineens nog een te binnen. Het Drunk 19sh Assortiment. Mega boeketten en burst, helaas teveel aan de prijs dit jaar. Voorheen had ik deze standaard in de collectie.

Hehe eindelijk na 2 weken lukt het om in te loggen op dit forum. Ik zal de lijst weer bijwerken met de nieuwe suggesties. Laat maar doorkomen voor 2022!

Ik heb zelf de 1.2" Total Event Box (Crown Collection) op mijn lijstje staan voor aanstaande jaarwisseling. Wat een mooie bak zeg!

Verder kwam ik ook de 1.2" Ultimate Chry tegen van Crown Collection (Broekhoff). Zie hier de straatvideo:

Hehe eindelijk na 2 weken lukt het om in te loggen op dit forum. Ik zal de lijst weer bijwerken met de nieuwe suggesties. Laat maar doorkomen voor 2022!

Ik heb zelf de 1.2" Total Event Box (Crown Collection) op mijn lijstje staan voor aanstaande jaarwisseling. Wat een mooie bak zeg!

Verder kwam ik ook de 1.2" Ultimate Chry tegen van Crown Collection (Broekhoff). Zie hier de straatvideo:

Nu zie ik pas hoe bizar groot effect de Ultimate Chry heeft. Oké, ze lijken ook niet hoog te gaan maar dat maakt het dan ook lekker af. Volgens mij is de Caïro hetzelfde als deze, alleen dan een omlabeling onder Magnum en 5 euro goedkoper. Heb deze iig op mijn wenslijstje staan.

Sidewinder van Broekhoff, qua boeketten en burst misschien nog wel dikker dan bijv. de 1.2 total event :handsup:

Dit klopt zeker. DE grootste boeketten die ik heb gezien in mijn rijke carriere zijn die van de one minute pyroshow (final countdown Bredavw)en de sidewinder.

Daarnaast is cruel traction maar zelden geevenenaard en mag die genoemd blijven.

verder zijn de ringcakes erg goed, als de boeketten goed vallen. Various rings van Caffa geeft megagrote brede boeketten, maar die vallen nu eenmaal maar een paar keer goed.

Ik heb de Sidewinder nooit gehad maar zo te horen is het dus wel een aanrader, ik zet deze dan ook maar op mijn wenslijstje voor volgend jaar.

Afgaand op vorige jaarwisseling is de Total Event Box me het beste bijgebleven qua boeketgroote.
Daadwerkelijk een fenomenale bak.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan