Het grote anti vuurwerk-poll topic.

Zijn er bijvoorbeeld ook banken (Rabobank/ING) Die investeren in actiepartijen die voor een vuurwerkverbod zijn? Dan moet ik daar weg:bye:

Wtf is dit dan voor ongein, dan kunnen ze die petitie meteen onbruikbaar verklaren

Dit is iets waar de PRO-Vuurwerklobby iets mee moet doen..... Dit is manipulatie van een petitie in de puurste vorm. Bewijs is kant en klaar.
Is er iemand die binnenkort aan mag schuiven op tv of radio? Dan is dit je mogelijkheid om aan te geven dat de cijfers van voorstanders van het verbod niet kloppen en gemanipuleerd zijn. Het vuurwerkmanifest is nep!

Zoals eerder gezegd hebben ze mogelijk ook stemmen gekocht. Er zitten grote bedrijven achter die er belang bij hebben dat er minder schades uitgekeerd hoeven te worden. Die hebben daar genoeg geld voor over.

@mods: dit topic krijg je niet meer automatisch te zien wanneer je 'Nieuwe berichten' aanklikt. Wellicht verplaatsen naar een andere rubriek dan 'Vuurwerk in de media'?

Dit is iets waar de PRO-Vuurwerklobby iets mee moet doen..... Dit is manipulatie van een petitie in de puurste vorm. Bewijs is kant en klaar.
Is er iemand die binnenkort aan mag schuiven op tv of radio? Dan is dit je mogelijkheid om aan te geven dat de cijfers van voorstanders van het verbod niet kloppen en gemanipuleerd zijn. Het vuurwerkmanifest is nep!

Zoals eerder gezegd hebben ze mogelijk ook stemmen gekocht. Er zitten grote bedrijven achter die er belang bij hebben dat er minder schades uitgekeerd hoeven te worden. Die hebben daar genoeg geld voor over.

Heb niet meer de illusie dat het ze ene reet kan schelen. We doen weer wat “gevaarlijk” vuurwerk in de ban en we kunnen er weer tegen.
Ben er echt helemaal klaar mee en vul geen poll of enquête meer in. Het helpt allemaal toch geen moer.

https://www.tubantia.nl/

Rechterzijde in het midden staat een poll. Helaas alleen opties om of radicaal tegen of voor vuurwerk te stemmen. Staat helaas nog een beetje achter met 19% voor vuurwerk..

Tja, dit is niet best. Ik ben ook niet een voorstander van ‘een week lang knallen moet kunnen’. Schrijnend weer dat zo iedere liefhebber wordt neergezet als knaltuig.

https://www.gelderlander.nl/binnenla...werk~a28912b9/

Zelfde poll als hierboven in het AD, lijkt wel een offensief van https://www.dpgmedia.nl/ waarbij men voor het gemak de uitkomst die men hoopt te bereiken (ruime meerderheid Nederlanders wil totaalverbod op vuurwerk) alvast als kop boven het bericht heeft ingevuld. Dit is nu echt een schoolvoorbeeld van het te proberen beïnvloeden van de publieke opinie, en ik vraag me dan ook oprecht af hoe onafhankelijk onze media nog is, want men past in deze " discussie" (om het uiteindelijke doel te bereiken ?) al langere tijd geen hoor en wederhoor meer toe.

Hiervoor haalt men zelfs de meester van het beïnvloeden, van welke poll dan ook, van stal (Maurice de Hond), die natuurlijk mede gezien zijn "achternaam" zelf al geen fervent voorstander van vuurwerk zal zijn, en misschien ook nog wel fanatiek aanhanger is van de partij voor de dieren verwacht ik zo :D

Ik ga er gemakshalve van uit dat alle, bij hen aangesloten dagbladen (zie lijst hieronder),dit bericht (inclusief poll) vandaag op de voorpagina hebben, dus check deze dagbladen vooral even online en stem !, want de tegenstanders (de verbieders!) staan inmiddels al weer bijna op 60% (ruime meerderheid dus).

kranten.JPG

Bijlagen

• kranten.JPG
    kranten.JPG
    36,1 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan