Het grote Adventskalender Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het is duidelijk een trend de afgelopen jaren: Adventskalenders
Of het nou gaat om cosmetica, krasloten, geurtjes, bier of sexspeeltjes, december is anno 2022 niet meer compleet zonder een Adventskalender. Waren het aanvankelijk vooral merken als Rituals en de Bijenkorf die hier mee kwamen, inmiddels heeft elk merk wel zijn eigen kalender. Rituals heeft er dit jaar zelfs 3 (geen kerstdorp, maar kerstbomen) en voor wie dat te prijzig is kan de kalender van de Action uitkomst bieden.

Laat hier weten welke Adventskalenders jij allemaal hebt en/of je deze zou aanbevelen!

Deze komen er elk jaar wel weer hier in huis:

2014-12-30-14-09-03.jpg

Voor de vrouw dit jaar 2 rituals kalenders in de bestelling.
Afgelopen jaren veel plezier gehad met de kids met het maken van de kerstdorpen, ben benieuwd hoe de bomen worden.

Verder afgelopen jaar de krasloten gehad. Heb enkele bierkalenders cadeau gedaan aan vrienden, hopelijk krijg ik er dit jaar eentje terug, anders mezelf maar een cadeau doen.

Wellicht nog een tip voor de winkeliers hier: een Cat 1 vuurwerk adventskalender. Elke dag in de december een cat 1 item in een leuke verpakking!

Hier geven we elkaar tegenwoordig ook elk jaar een Adventkalender. Vorige jaar mocht ik elke avond een biertje drinken.

Ik heb die kraslot kalender nu een paar jaar gehad.
Leuke sfeerverhogende bezigheid.

Maar ehh, iemand die er ooit wel iets mee heeft gewonnen?

Ik heb die kraslot kalender nu een paar jaar gehad.
Leuke sfeerverhogende bezigheid.

Maar ehh, iemand die er ooit wel iets mee heeft gewonnen?
Ja een tientje:p

Wij hebben ze ook elk jaar sinds dat we elkaar hebben leren kennen dat is nu al ruim 16 jaar.
Verschillende keren wel je eigen bedrag van 5 euro gewonnen.

Iemand nog een aanrader? Ik zoek een whiskey adventkalender met daarin wat obscure, exotische of exclusieve flesjes.

Er komen altijd wel wat Decemberkalenders in huis. Blijft leuk. Dit jaar voor mijn dochter een Chocolade adventskalender halen, vond ik vroeger geweldig.

De kraskalender is hier ook elk jaar in huis. Hopelijk komt er dit jaar ook nog een speciaalbier advent kalender. Even bekijken nog waar ik deze wil gaan bestellen.

Iemand al een advertkalander aangeschaft ? poppen trouwens overal weer op zag hem al bij de action langs konen met zeep, scrup etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan