Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een goeie, deze ga ik onthouden. Vriendin is gek op die kaarsen.Heb een aantal jaren de rituals advent kalender gedaan aan de vrouw, maar zit dan ook veel spul in wat niet helemaal bevalt. Voor dit jaar heeft ze de kalender van Yankee Candle met allemaal geurkazen enzo. Zelf geef ik er niets om.
Dat is een goeie, deze ga ik onthouden. Vriendin is gek op die kaarsen.
Haha net te laat. Ik was al te snel overstag. Moest er nog één hebben voor dit jaar en voor dat ik het wist net deze besteld.2 mini-abonnementen + Yankee Candle adventskalender - popup
www.tijdschriftenplaza.nl
Hoe was die advent kalender van oil & vinegar? Ben gek op die winkel, maar vraag me af of het het geld waard is.Hier hebben wij een nieuwe traditie. Mijn vriendin en ik geven elkaar ieder jaar een advent kalender. Vorig jaar had ik de advent kalender van Oil en Vinegar gekregen en de 2 jaar ervoor beide keren een bier advent kalender. Lekker iedere dag een speciaal biertje.
Waar wordt deze verkocht?Ik wil eigenlijk graag de kalender halen van onze duitse collega liefhebbers, deze is net als het eerste jaar weer echt een fantastisch product qua uitstraling.
Helaas wordt deze niet verzonden naar NL.Bekijk bijlage 1802546
Hoe was die advent kalender van oil & vinegar? Ben gek op die winkel, maar vraag me af of het het geld waard is.
Geur kazen ?Yankee Candle met allemaal geurkazen
Haha blijft lastig soms voor een dyslect.Geur kazen ?
Ja ik weet dat kaas een geur heeft,maar een kaas in de fik steken VOOR de geur,lijkt me toch een redelijke opgave![]()
![]()