Het grote Adventskalender Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Het is alweer bijna december en Adventskalenders zijn tegenwoordig niet meer weg te denken.

Laat hier weten welke Adventskalender jij zou kopen/willen?

Vorig jaar had ik voor mn vriendin de adventskalender van Rituals gehaald. Viel goed in de smaak

Hier hebben wij een nieuwe traditie. Mijn vriendin en ik geven elkaar ieder jaar een advent kalender. Vorig jaar had ik de advent kalender van Oil en Vinegar gekregen en de 2 jaar ervoor beide keren een bier advent kalender. Lekker iedere dag een speciaal biertje.

De notenshop heeft ook een populaire, als in, ik grijp al 2 jaar mis (al uitverkocht)

Heb een aantal jaren de rituals advent kalender gedaan aan de vrouw, maar zit dan ook veel spul in wat niet helemaal bevalt. Voor dit jaar heeft ze de kalender van Yankee Candle met allemaal geurkazen enzo. Zelf geef ik er niets om.

Heb een aantal jaren de rituals advent kalender gedaan aan de vrouw, maar zit dan ook veel spul in wat niet helemaal bevalt. Voor dit jaar heeft ze de kalender van Yankee Candle met allemaal geurkazen enzo. Zelf geef ik er niets om.
Dat is een goeie, deze ga ik onthouden. Vriendin is gek op die kaarsen.

Hier hebben wij een nieuwe traditie. Mijn vriendin en ik geven elkaar ieder jaar een advent kalender. Vorig jaar had ik de advent kalender van Oil en Vinegar gekregen en de 2 jaar ervoor beide keren een bier advent kalender. Lekker iedere dag een speciaal biertje.
Hoe was die advent kalender van oil & vinegar? Ben gek op die winkel, maar vraag me af of het het geld waard is.

Hoe was die advent kalender van oil & vinegar? Ben gek op die winkel, maar vraag me af of het het geld waard is.

Ik vond het zeker het geld waard. Er zaten vooral kleine flesjes in met verschillende smaken olijfolie en soorten azijn. Deze hoeveelheid aan variatie zal je niet snel zelf zo los lopen. Dus dat het in leuke. Daarnaast zaten er wat kruidenmixen,dips en zelfs een grote fles olijfolie in.

Ben er helemaal fan van. Elk jaar gaan we de grens over om daar een paar mooie adventskalender te kopen. Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis en daar hebben familie en vrienden een mega adventskalender voor me gemaakt. Elke dag iets om naar uit te kijken! 😀

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan