Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha ook dat nog ja. Alweer druk bezig?
Je mag best zeggen hoor dat je wel wat hulp kunt gebruiken met ExcelJullie houden er hele boekwerken op na zeg haha.
Anderzijds,dan ben je wel van de straat af,en heb je wat te doenStel je voor dat je een magazine maakt van al je producten, dan ben je echt niet goed![]()
Doe je goed. Jouw filmpjes zijn altijd duidelijk en de thumbnail met het product is altijd super voor de beeldvorming. Veel werk voor jou, veel plezier en duidelijkheid voor mijIk heb altijd een aparte map in outlook voor de afhaalbonnen, maar zet ze ook gelijk op een folder op mijn computer. Daarnaast zet ik alles in een excelbestand, 1 tabblad waar alles opstaat en dan een tabblad per winkel. Een artikel of 150 tot 200 staat zo netjes gesorteerd, dan voeg ik altijd het aantal stuks, stuks per artikel, prijs per stuk en totaal en dan nog merk aan toe. Tevens zet ik erbij in welk tijdslot ik het wil schieten (4 tijdsloten) en welk type vuurwerk het is (cake / compound /salute / klein / fontein etc) zodat ik een beetje bij kan houden of er genoeg variatie is. Dan heb ik daaronder ook nog altijd de voorraad staan (moet ik dit jaar nog update).
In die excel hou ik ook bij of ik al een plaatje van het product heb gedownload (voor thumbnails en video edit) en maak vooraf al de linksonder productomschrijving voor adobe premiere wat ik ook daarin bijhou. Wat er allemaal komt kijken bij deze hobby![]()
Dit jaar een appeltje-eitje voor je dan met een wat kleiner budget tochIk heb altijd een aparte map in outlook voor de afhaalbonnen, maar zet ze ook gelijk op een folder op mijn computer. Daarnaast zet ik alles in een excelbestand, 1 tabblad waar alles opstaat en dan een tabblad per winkel. Een artikel of 150 tot 200 staat zo netjes gesorteerd, dan voeg ik altijd het aantal stuks, stuks per artikel, prijs per stuk en totaal en dan nog merk aan toe. Tevens zet ik erbij in welk tijdslot ik het wil schieten (4 tijdsloten) en welk type vuurwerk het is (cake / compound /salute / klein / fontein etc) zodat ik een beetje bij kan houden of er genoeg variatie is. Dan heb ik daaronder ook nog altijd de voorraad staan (moet ik dit jaar nog update).
In die excel hou ik ook bij of ik al een plaatje van het product heb gedownload (voor thumbnails en video edit) en maak vooraf al de linksonder productomschrijving voor adobe premiere wat ik ook daarin bijhou. Wat er allemaal komt kijken bij deze hobby![]()
Hahaha grappig dat wij precies hetzelfde doenEen prive discord kanaal waarin alles staat + een excel sheet
En jij gelooft dat dat budget zo "klein"blijft ?Dit jaar een appeltje-eitje voor je dan met een wat kleiner budget toch?
Hahaha grappig dat wij precies hetzelfde doen
Zodat ik het overzichtelijk terug kan zien de volgende jaren.Nog een specifieke reden dat je je daar nu ineens aan wil wagen,of is t puur tijdverdrijf ?