Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben dan ook wel benieuwd,in hoeverre je in "details gaat werken" ,net als sommige hier met excel file's,en filmlinkjes en plaatjes enz enz, of ??Zodat ik het overzichtelijk terug kan zien de volgende jaren.
Ik heb het gehouden op een overzicht met alle producten gesorteerd op Cake, Compound en fontein. Overige zet ik er niet in. Ook staat erbij voor wanneer het is: 18:00 uur, rest van de avond, 00:00 uur show en na 00:00 uur. Het aantal shots heb ik er ook in verwerkt en hoelang de show duurt. Dat zijn de belangrijkste punten voor mij.Ben dan ook wel benieuwd,in hoeverre je in "details gaat werken" ,net als sommige hier met excel file's,en filmlinkjes en plaatjes enz enz, of ??
Dit dus! Apart mapje. Alles in de agenda zetten meteen zodat de route meteen gepland is en kijken waar er her en der nog wat tussen past...De afhaal/bestelbonnen bijhouden is niet zo moeilijk denk ik. Mapje in je mail, alles afdrukken en in volgorde van afhalen meenemen. Het “lastige” is het plannen van je ophaaltijden zodat je de meest gunstige route kan nemen. Ik heb daar bij bestellen op geprobeerd te plannen maar het is allemaal erg krap dus hoop dat ik vlot erdoorheen kom
Dit deed ik inderdaad eerder altijd. Alles dubbel uit printen ook zodat ik terug kon zien wat ik over de jaren bestelde en gebruikte deze ook als overzicht bij nieuwe bestellingen. Ik ga eens opzoek of ik dit mapje nog ergens heb liggen. Leuk om deze oude bestellingen terug te zien.Hier gaat het heerlijk ouderwets. Elke bon wordt direct uitgeprint en gaat direct in een multomapje op volgorde van afhaal dag en tijdstip
En dan zal de inkt maar echt op zijn en je moet iemand in je omgeving vragen of ze het voor je uit willen printer. Die vallen achterover van alle orders en al helemaal als ze de bedragen zien.Hier gewoon als een volbloed adhd’er op het laatste moment uit mijn mailbox met 30.000 mailtjes vissen en bidden dat de inkt van de printer niet op is.
Hahaha ja dat heb ik dus weleens gehad, lang geleden toen de bon op je telefoon laten zien nog geen ding was. Had toen gezegd dat ik voor de hele straat bestel en iedereen meebetaaltEn dan zal de inkt maar echt op zijn en je moet iemand in je omgeving vragen of ze het voor je uit willen printer. Die vallen achterover van alle orders en al helemaal als ze de bedragen zien.
Ik dacht dat ik een doemdenker was maar jij kan er ook wat van hihiIk zou om e.e.a. te voorkomen dan maar zorgen voor reserve inkt patronen.
Je zal net zien dat als je dat niet doet,je telefoon er op "het moment" ineens ook mee stopt,heb je dat weer