Het bijhouden van al je vuurwerkorders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle afhaalbonnen in een mapje op mijn mail. Verder nog een Excel bestand met alle producten die ik heb gekocht, voor welk geld en bij welke winkel. Werkt prima

Meer dan een Excel-overzicht en een mapje voor bestelbonnen is 't niet voor mij. Simpel zat.

Notitie in me notitie app + facturen op me telefoon. Misschien uitprinten voor het gemak. Wat ik ook doe is een excel maken met de prijzen die ik ervoor heb betaald en de reguliere verkoopprijzen. Voelt altijd goed om te zien hoeveel ik heb 'bespaard' :)

Vroeger had ik alle vuurwerkfolders en orders altijd netjes bewaard in mijn kamer. Toen ik op mezelf ging heeft mijn moeder zonder te vragen de hele doos weggegooid.. Kan je vertellen daar was ik op zn zachts gezegd niet blij mee

Een aparte map in mijn mailbox.
Een insteek mapje met de geprinte bonnen op afhaal volgorde.
Een ouderwets handgeschreven overzichtlijstje met alle producten.

De afhaalbonnen bewaar ik goed in de mail. En ook een excelsheetje gemaakt om te kijken wat ik door de jaren heen heb gehad.

Ben dan ook wel benieuwd,in hoeverre je in "details gaat werken" ,net als sommige hier met excel file's,en filmlinkjes en plaatjes enz enz, of ??
Ik heb het gehouden op een overzicht met alle producten gesorteerd op Cake, Compound en fontein. Overige zet ik er niet in. Ook staat erbij voor wanneer het is: 18:00 uur, rest van de avond, 00:00 uur show en na 00:00 uur. Het aantal shots heb ik er ook in verwerkt en hoelang de show duurt. Dat zijn de belangrijkste punten voor mij.

Youtube filmpjes is nog wel een leuke toevoeging en ga ik misschien nog wel doen. Prijzen en waar ik het afhaal hoeft er van mij niet bij.

Alle bevestigingmails met vlaggetje gemerkt(voorals ik mn kopieen niet kan vinden), direct uitgedraaid.
Opgevouwen voor in de "belangrijke" la, met aan de buitenkant waar en hoelaat en wie wat voorelkaar haalt.
Mn maat woont centraler, dus die neemt voor mij weer dingen mee wat dichter bij hem is.Tijdstip afhankelijk, de buitenste kopie eerst halen.
En meteen een agenda punt maken in de telefoon.

De afhaal/bestelbonnen bijhouden is niet zo moeilijk denk ik. Mapje in je mail, alles afdrukken en in volgorde van afhalen meenemen. Het “lastige” is het plannen van je ophaaltijden zodat je de meest gunstige route kan nemen. Ik heb daar bij bestellen op geprobeerd te plannen maar het is allemaal erg krap dus hoop dat ik vlot erdoorheen kom

De afhaal/bestelbonnen bijhouden is niet zo moeilijk denk ik. Mapje in je mail, alles afdrukken en in volgorde van afhalen meenemen. Het “lastige” is het plannen van je ophaaltijden zodat je de meest gunstige route kan nemen. Ik heb daar bij bestellen op geprobeerd te plannen maar het is allemaal erg krap dus hoop dat ik vlot erdoorheen kom
Dit dus! Apart mapje. Alles in de agenda zetten meteen zodat de route meteen gepland is en kijken waar er her en der nog wat tussen past...

Hier gaat het heerlijk ouderwets. Elke bon wordt direct uitgeprint en gaat direct in een multomapje op volgorde van afhaal dag en tijdstip

Hier gaat het heerlijk ouderwets. Elke bon wordt direct uitgeprint en gaat direct in een multomapje op volgorde van afhaal dag en tijdstip
Dit deed ik inderdaad eerder altijd. Alles dubbel uit printen ook zodat ik terug kon zien wat ik over de jaren bestelde en gebruikte deze ook als overzicht bij nieuwe bestellingen. Ik ga eens opzoek of ik dit mapje nog ergens heb liggen. Leuk om deze oude bestellingen terug te zien.

Hier gewoon als een volbloed adhd’er op het laatste moment uit mijn mailbox met 30.000 mailtjes vissen en bidden dat de inkt van de printer niet op is.
En dan zal de inkt maar echt op zijn en je moet iemand in je omgeving vragen of ze het voor je uit willen printer. Die vallen achterover van alle orders en al helemaal als ze de bedragen zien.

En dan zal de inkt maar echt op zijn en je moet iemand in je omgeving vragen of ze het voor je uit willen printer. Die vallen achterover van alle orders en al helemaal als ze de bedragen zien.
Hahaha ja dat heb ik dus weleens gehad, lang geleden toen de bon op je telefoon laten zien nog geen ding was. Had toen gezegd dat ik voor de hele straat bestel en iedereen meebetaalt 👹

Ik zou om e.e.a. te voorkomen dan maar zorgen voor reserve inkt patronen.
Je zal net zien dat als je dat niet doet,je telefoon er op "het moment" ineens ook mee stopt,heb je dat weer 🤐

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan