Heron Magnum compound

Gruwelijk vet blok. Heerlijk tempo, vette opening zo met die tails en een heerlijke finale. Blijft zonde dat de verkrijgbaarheid van Heron zo minnetjes is, topkwaliteit hebben ze wel.

Inderdaad echt een supedik blok zo. 2 jaar geleden getwijfeld om m te nemen, uiteindelijk toch niet gedaan. Best beetje spijt van...

Die laatste cake bestaat uit 14 schots 44mm, maar er komen veel meer schoten met fluiters uit van een zo te zien kleiner kaliber, hoe zou dat werken?

Die laatste cake bestaat uit 14 schots 44mm, maar er komen veel meer schoten met fluiters uit van een zo te zien kleiner kaliber, hoe zou dat werken?

Een mine mag tot 50 gram en 50mm per tube hebben, waarvan er meerdere bombettes in de tube mogen zitten met maximaal 1 gram perchloraatflash ( 2 gram nitraatflash ) per bombette. Dus op die manier is zoiets mogelijk. Net zoals bijvoorbeeld de RTC van Magnum vuurwerk die meerdere bombettes bevat met goud boeketten. Je moet alleen geen harde knallen verwachten.

Best een gave box jammer van die saaie zilver effecten tussendoor

Ik vind ze niet saai, integendeel ik vind ze heel erg mooi. Echter horen ze niet thuis op de momenten in deze box. Hadden ze in het begin als opbouw gezeten, dan waren ze beter tot hun recht gekomen.

Ik vind ze niet saai, integendeel ik vind ze heel erg mooi. Echter horen ze niet thuis op de momenten in deze box. Hadden ze in het begin als opbouw gezeten, dan waren ze beter tot hun recht gekomen.

Echter horen ze niet thuis op de momenten in deze box
Je bent het dus met me eens dank u:biertje:

Wát een bak is dit zeg! Shapes, tempo, effecten, kwaliteit, echt alles klopt! Opvallend vond ik de enorm doffe dreunen bij lancering, zoals je dat vaak bij illegale bakken hoort. Hoe kan het dat deze bak dat wel heeft, maar andere NL bakken niet?

Wát een bak is dit zeg! Shapes, tempo, effecten, kwaliteit, echt alles klopt! Opvallend vond ik de enorm doffe dreunen bij lancering, zoals je dat vaak bij illegale bakken hoort. Hoe kan het dat deze bak dat wel heeft, maar andere NL bakken niet?
Geen idee, die heron losse cakes (cakes met nummers IPV namen) hebben dat ook. Zeer professioneel spul.

Hier ben ik stiekem ook wel benieuwd naar, deze box. Op de beschikbare films komen ze erg goed over. Eens kijken of we deze eens kunnen scoren.

Deze prachtbak gisteren gewonnen bij/dankzij
Pyroteam Utrecht!! Dat word eind van het jaar toch een ongepland ritje Duitsland.
Maar wat een top prijs om te winnen thanks PTU en Heron fireworks voor deze klapperr!!

Screenshot_20221104-222251_YouTube.jpg

Back
Bovenaan