Heron Magnum compound

Kwam deze box tegen op youtube, wat een ding zeg. Wat mij betreft 1 van de betere boxen die er op de markt zijn. Jammer dat er zo weinig aandacht voor Heron is op dit Forum, want het is echt de moeite waard.

Heel vet!
Heron heeft erg mooi vuurwerk maar is vaak net iets duurder dan Pangu/Evo. Als het meer werd aangeboden in de freakacties zou het veel meer besproken worden hier. Ik heb er verschillende producten van gezien en ze kunnen echt wel mee met de top hier in Nederland.

Is gewoon heel moeilijk om aan te komen waar ik woon.
En dan moet ik ook nog de volle mep betalen met btw.
Dan kijk je al snel naar andere dingen.
Het is en blijft jammer dat er niet genoeg te krijgen is.
Zijn echt top spullen.

Kwam deze box tegen op youtube, wat een ding zeg. Wat mij betreft 1 van de betere boxen die er op de markt zijn. Jammer dat er zo weinig aandacht voor Heron is op dit Forum, want het is echt de moeite waard.

Hij liep niet helemaal lekker zeker ? volgensmij is het laatste gedeelte bij reservere lont aangestoken.

Ik zou het niet weten man, is inderdaad geknipt in dat filmpje. Staan er geloof ik meer op youtube, zag er 1 waar hij wel normaal door liep

Ik heb hem zelf ook even mogen zien toen we hem teste.. ja is best een fijn cakeje! :D

Hieronder een soort van straatfilmpje van mij

Ik heb geen echte maten voor je maar misschien zegt je dit genoeg:

magnum.jpg

Wauw mooi ding!! Kwaliteit en afwisseling zitten hier echt wel goed. Doet mij denken aan een prof blokje, maar dan in een kleiner kaliber. Heerlijk opgebouwd; salvo's, V-Shape, W-Shape, Z-Shape en de finale is wel lekker agressief en ook interessant te noemen.

Misschien kan de concurrent wel een voorbeeld nemen aan deze finale. Lijkt net 20mm op de filmpjes. Dus i.p.v. 5 of 10 shots in 25/30mm > in eens 50sh in 20mm rammen.

Zo dan, deze wordt ook geen moment saai, ondanks dat er enkele langzamere stukken in zitten waar ik normaal gesproken niet van houd. Deze breken meestal het ritme, maar dat komt bij deze box de kwaliteit alleen maar ten goede.

Back
Bovenaan