HERON Cake 1-2-3

Ik had hem ook, wat een mooie bak was dit zeg. Ik kreeg er veel positieve reactie op van mensen uit de buurt.
ps: doorlont filmpje heb ik niet gemaakt, maar toch bedankt voor de bedankjes.

Super dat je die had geplaatst, ik had voor het eerst dit jaar twee doorlontboxen, en wist niet hoe het moest, danzij dit filmpje is het gelukt :thumbup:

Ik had hem ook, wat een mooie bak was dit zeg. Ik kreeg er veel positieve reactie op van mensen uit de buurt.
ps: doorlont filmpje heb ik niet gemaakt, maar toch bedankt voor de bedankjes.

Ik denk alleen persoonlijk dat ze zich hier dus een beetje mee op een randje van de regelgeving begeven. Hier in Nederland is doorlonten niet toegestaan, maar in Duitsland ook niet.. Daar zijn alleen de kant-en-klare doorgelonte systemen toegestaan.

Dus zodra je een link of beschrijving op de doos zou zetten van hoe door te lonten, dan is het dus net zo verboden volgens de Nederlandse als Duitse wetgeving.

Ik denk daarom dus ook dat daarom de cakes allemaal een apart lontje hebben en een verbogen stuk schietlont die pas tevoorschijnkomt als je weet dat je deze eruit moet trekken. En vandaar dat deze instructie dan maar los op een apart papiertje uitdeelden :rolleyes:

Hier in Nederland is doorlonten niet toegestaan, maar in Duitsland ook niet.. Daar zijn alleen de kant-en-klare doorgelonte systemen toegestaan.

Lijkt me een een goede regeling, voer dat ook maar in Nederland in, kant-en-klare doorgelonte systemen, scheelt een boel gepruts op de avond der avonden:D

Ik had dit jaar allebei gehaald bij Steenbergen.
En wat een fantastisch blok!
Echt een dikke aanrader.

Groeten Derk

Jemig, verhoudingen zijn helemaal zoek bij deze bak; eerst een minuut slaapverwekkend pruttelen en dan opeens helemaal vol gas. Effecten zijn slechts zelden van voldoende kwaliteit, behalve die kleine spinning silvertails zijn errug mooi. Ondanks de leuke escalatie aan 't eind zelfs voor het aardig kleine bedrag geen wannahave voor mij.

Ik vond hem op het eind toch wel lekker rammen, de effecten zijn afzonderlijk niet spectaculair groot te noemen maar hij gaat aardig los. Het begin is echt matig dus je verwacht op een gegeven moment de versnelling in deze cake ook niet meer.

Opbouw vind ik dan wel leuk, dat is net als bij een show richting een climax gedaan. In dat opzicht vind ik dit wel echt een 'show in een doos'. Maar de prijs vind ik aan de hoge kant. Dit is direct het grote nadeel van het formaat, neemt veel ruimte in en kost overdreven veel geld. De gedachte is goed, uitwerking kan beter, prijs kan omlaag.

Jemig, verhoudingen zijn helemaal zoek bij deze bak; eerst een minuut slaapverwekkend pruttelen en dan opeens helemaal vol gas. Effecten zijn slechts zelden van voldoende kwaliteit, behalve die kleine spinning silvertails zijn errug mooi. Ondanks de leuke escalatie aan 't eind zelfs voor het aardig kleine bedrag geen wannahave voor mij.

Kijk nog eens goed naar die golden willows die je in de tweede helft van de cake ziet. Die waren toch ook wel van errug goede kwaliteit!

Jammer dat deze cake gister verkeerd is aangesloten geweest op de demo.
Verder vond ik het tog een mooie cake..
De prijs mag wel wat milder.

Vind t gevaarlijk spul. Overburen hadden er 2 van. Zo traag als ik weet niet wat. Dus denk je dat t klaar was om de cake meteen aan de kant te zetten. Niet meteen doen. Ook kwam alles niet hoog genoeg waardoor t op grond als nog klapte. Allebei de cakes. Ben mooi op afstand gaan staan.

Back
Bovenaan