Herman de Haan Vuurwerk

@ Jan Willem: Alles van Wolff? Omdat je Dynasty tussen haakjes hebt staan..

Als het alleen Dynasty betreft: Wasp, MayDay, Concerto Rosso, Megaboost
Rest van Wolff ook: Sound Barrier, Big 19

In principe zijn wij Dynasty Dealer. Overige artikelen van wolff kan in overleg.

Hey Jan Willem,hier mijn lijstje Wolff

Super 6-19
Hawaii
Dragsters
Stars over Paris
Beyonder
Mega Boost
Silver Salute
Bandit (als de effecten bekend zijn)
Las Vegas
Air Defence
Wasp
Overload
The Cube
Mayday
Heavy One
Temple of Stone
Eruption

Zijn er mensen geinteresseerd in de Titanium Vulcano fonteinen? Van €6,95 voor €3,95 per pakje.

skyline-titanium-volcano.gif

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=17079

Bij voldoende intresse kan deze aanbieding doorgaan!

Zijn er nog mensen die deze fonteinen graag willen hebben.
Ik heb hier namelijk naar gevraagd of ze er nog waren alleen dat was niet het geval.

JW heeft toen tegen mij gezegd dat ik kon proberen of er nog meer mensen intresse hebben hier op het forum zodat het in totaal weer op een karton uitkomt.

Er moeten nog 24 pakjes verkocht worden voordat het door kan gaan.
laat dit even aan mij weten via pm als je nog wat wilt hebben dan brief ik het door aan JW als er genoeg zijn.

mvg
thomas

Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die intresse hebben in deze fonteinen graag willen hebben.
Ik heb hier namelijk naar gevraagd of ze er nog waren alleen dat was niet het geval.

JW heeft toen tegen mij gezegd dat ik kon proberen of er nog meer mensen intresse hebben hier op het forum zodat het in totaal weer op een karton uitkomt.

laat dit even aan mij weten via pm als je nog wat wilt hebben dan brief ik het door aan JW als er genoeg zijn.

mvg
thomas

Ik wacht nog ff op de totale lijst van de Haan. Mocht ik mijn collectie hier bestellen dan wil ik wel een paar pakjes :).

Wacht in volle spannig af op de prijzen JW :D

Ik wacht ook tot de Wolff en Royal prijzen ook bekent zijn. Maar heb zeker interesse bij paar pakjes van die mooie fonteinen. Reken maar op 3 pakjes

Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die deze fonteinen graag willen hebben.

mvg
thomas

Ik kan je helpen met 3 pakjes...wacht net als de anderen even af tot de volledige lijst bekend is.

Beste JW hierbij ook nog mijn lijstje van Wolff aanraders:
concerto rosso
Crossing crosette
alcatraz
Fuego
unleashed
the moment
Allure
Mayday
Heavy serie

Ik wacht met spanning de prijslijst af, maar natuurlijk ook vol verwachting wat Royal ons gaat tonen zaterdag :)

PS denk ook wel dat ik 1-2 pakjes van die fonteinen wil!

Krijgen de mensen die een rubro lijst hebben gekregen ook de anderen lijsten toegestuurd of moet je dan weer een mail sturen?

Lijkt mij van wel dat HdH heeft bijgehouden wie er al een lijst gekregen heeft en dat die dan ook de andere lijsten moeten krijgen

Bij deze kunnen wij jullie melden dat Broekhoff ook dit jaar bij ons verkrijgbaar is!

Dat is heel mooi nieuws! Komt daar ook een mooie freakactie op? En kun je misschien ons ook melden wanneer Wolff bekend word? Gezien het feit dat je aangaf daar deze week mee bezig te zijn. Of kunnen we daarvoor al mailen? Bedankt!

Dat is heel mooi nieuws! Komt daar ook een mooie freakactie op? En kun je misschien ons ook melden wanneer Wolff bekend word? Gezien het feit dat je aangaf daar deze week mee bezig te zijn. Of kunnen we daarvoor al mailen? Bedankt!

Het totale overzicht volgt nog. Die zal op korte termijn gemaakt worden :) Ook broekhoff met freakkorting inderdaad

Back
Bovenaan