Herman de Haan Vuurwerk

voor mij is de winkel zeer interessant, heb hier al enkele kartons besteld en er komen er nog enkele bij, ook ik moet er 120km+ voor rijden, maar gelukkig heb ik een eigen busje.
een busje huren zou ook nog een optie zijn..
ik denk dat er veel mensen bij herman de haan gaan bestellen dit jaar, ik hoop dat ze groot genoeg zijn om tegen die mega drukte op te bootsen!!
bij vele winkels is dit al vaak mis gegaan, grote acties, met vele zorgen achteraf.

voor mij is de winkel zeer interessant, heb hier al enkele kartons besteld en er komen er nog enkele bij, ook ik moet er 120km+ voor rijden, maar gelukkig heb ik een eigen busje.
ik denk dat er veel mensen bij herman de haan gaan bestellen dit jaar, ik hoop dat ze groot genoeg zijn om tegen die mega drukte op te bootsen!!
bij vele winkels is dit al vaak mis gegaan, grote acties, met vele zorgen achteraf.

Denk dat JW zijn zaakjes wel wat beter voor elkaar heeft hoor.Vorig jaar was het ook goed geregeld allemaal.:)

Daar ga ik ook 100% vanuit, maar dat beloofde sommige winkels vorrig jaar ook.
Maar goed een goede voor bereiding zegt alles, tot nu toe verloopt alles vlekkeloos, en is het contact erg goed met jan willem.
dit geld zo te lezen voor iedereen!

grtz

Daar ga ik ook 100% vanuit, maar dat beloofde sommige winkels vorrig jaar ook.
Maar goed een goede voor bereiding zegt alles, tot nu toe verloopt alles vlekkeloos, en is het contact erg goed met jan willem.
dit geld zo te lezen voor iedereen!

grtz

Interessant om te lezen. Hierdoor realiseer ik mij dat ik het winkel-topic en bestellingen/afhalen, reviews etc mis.

Misschien horen deze opmerkingen van jullie wel thuis in een algemeen winkeltopic, zodat mensen sneller kunnen bepalen waar ze wel of niet hun vuurwerk willen halen. Misschien kunnen de forumleden elkaar zo van reviews voorzien.

Voor mij is het ook 140 km rijden heen en terug maar dat heb ik er voor over. Maar ik had nog wel een vraagje. Ik ben maar een arme student en ik kan niet alles wat ik wil hebben in 1 keer betalen. Is het mogelijk dat ik alles in 1 keer bestel en betaal zodra ik het geld heb of om meerdere keren te bestellen en alles tegelijk op te halen?

Voor mij is het ook 140 km rijden heen en terug maar dat heb ik er voor over. Maar ik had nog wel een vraagje. Ik ben maar een arme student en ik kan niet alles wat ik wil hebben in 1 keer betalen. Is het mogelijk dat ik alles in 1 keer bestel en betaal zodra ik het geld heb of om meerdere keren te bestellen en alles tegelijk op te halen?

@XpyroX;
Onze freakactie loopt tot en met 30 november. Tot dan heb je de tijd om je bestelling te doen. Na die datum moet de betaling ook verricht zijn. Komt uiteraard niet aan op 3/4 dagen. Maar daar kunnen we samen afspraken over maken. Wij zijn er graag voor jullie, en zijn flexibel genoeg.

------------------------------------------
Ik begrijp dat jullie je zorgen maken over of de bestellingen volledig uitgeleverd worden. Vorig jaar zijn er, en daar zijn wij open en eerlijk over geweest 2 klanten die wij hebben moeten vragen terug te komen omdat de leveringen niet comform afspraak zijn plaatsgevonden. Wij reserveren jullie bestelde producten en zetten alles vroegtijdig klaar om misverstanden te voorkomen.

Dit jaar zijn wij ook gegroeid en hebben geleerd van onze eerste freakactie vorig jaar. Met deze ervaring gaan wij dit jaar verder!

Hoe kan jij al bestellen terwijl er nog geen lijst of hun shop online is?

In dat geval wegen de benzinekosten en tijd niet op tegen het zoeken van een dealer die in de buurt zit en daar lokaal inkopen te doen.

De Haan wordt interessant als je met één grote auto/transporter/busje alles in één keer ophalen en dan de benzinekosten kan delen. Indien je met zijn tweeën gaat ben je 30 euro per persoon aan benzinekosten kwijt. Met diesel is dat zelfs minder. Meen trouwens ook even je reistijd mee in het geheel. Dat is een niet te onderschatten factor voor het afhalen van vuurwerk. Kwestie van kosten-baten-analyse.

Benzine is meegenomen in de berekeningen (ca. € 25,- bij een benzineprijs van € 2,- per liter). Maar ik vind het ook gewoon leuk om meerdere winkels te bezoeken. Hier ga ik echt een uitje van maken. Dus vandaar dat ik de tijd niet meereken. Dat is alleen maar plezier. Op de heenweg hoeveel het zal zijn en op de terugweg af en toe achterom kijken naar de hoeveelheid :D

Ik moet er zegge en schrijven een km of 35 a 40 voor rijden dus t valt op zich wel mee maar ook ik vind t leuk om de winkels af te rijden eerst naar Herman de Haan en dan op terugweg even langs in Kampen waar ze Hardix verkopen en dan weer terug in eigen woonplaats waar ze Wolff en Broekhoff verkopen dus wat dat betreft volop lol en vuurwerk kopen. Heb er weer zin in.

Ik ga er 240 kilometer voor rijden. Ik kom uit Amsterdam. Maar net als Sh0ck ga ik er een uitje van maken, samen met mijn broer. Dus dan is het leuk om te doen. Beetje koffiedrinken en rondkijken om in de Oud en Nieuw-stemming te komen.

En de prijzen bij Hermen de Haan zijn echt heel erg goed, dus ik haal de benzinekosten er wel uit.

Die eerder geplaatste link met cakes e.d. doet het niet (meer). Hoe kunnen wij dan weten wat er op de wishlist gezet kan worden?

Back
Bovenaan