Herman de Haan Vuurwerk

Gaan deze eruit? Want waarom op=op?

post-5-0-43961000-1322220138_thumb.jpg

OP=OP van €65,95 voor €39,50! Slechts enkele beschikbaar dus op=op

oke want als ik op de oudere link klik kom ik op de website van Herman de Haan waar ik geen vuurwerk vinden kan

Nou zeg dat! Vanmiddag hebben wij Rubro Vuurwerk mogen ontvangen. Met het bezoek hebben wij de samenwerking beklonken en uiteraard al ingekocht. Wat je in moet kopen is altijd lastig, zowel voor een importeur als winkelier.

Op dit moment ga ik er eens rustig voor zitten en de lijsten maken. Hiervoor neem ik wel even de tijd, aangezien jullie de beste prijzen verdienen. Dat er veel mogelijk is, is duidelijk!

tof dat je er zo mee bezig bent.
Ik heb het idee dat als je naar de klant wil luisteren er dan veel kan gebeuren, maar ook dat de klanten echt overal vandaan willen komen. Dat doen jullie goed.
Ik ben erg benieuwd en wacht lekker rustig af.
greetzz

Dat wordt een hele grote bestelling hier! Dat gaat nooit in mijn eigen auto passen, dus of een busje huren of de auto van mijn ouders mee (7zitter).

@ Jan Willem: Is het mogelijk om alles in 1x te bestellen als ook de demo van Royal is geweest of is de kans dan groot dat dingen van Rubro al op zijn? Want afhankelijk van waar Royal mee komt moet ik mijn lijstje misschien aanpassen. Ik heb geen oneindig budget helaas, maar zit wel aan ca. 500 Euro te denken om bij jullie te bestellen.....

Dat wordt een hele grote bestelling hier! Dat gaat nooit in mijn eigen auto passen, dus of een busje huren of de auto van mijn ouders mee (7zitter).

@ Jan Willem: Is het mogelijk om alles in 1x te bestellen als ook de demo van Royal is geweest of is de kans dan groot dat dingen van Rubro al op zijn? Want afhankelijk van waar Royal mee komt moet ik mijn lijstje misschien aanpassen. Ik heb geen oneindig budget helaas, maar zit wel aan ca. 500 Euro te denken om bij jullie te bestellen.....

Ik weet niet wat van auto je hebt,maar als je een station hebt moet dat wel passen.:angel:

Bij hebben onze dus danig "gereserveerd" aan de hand van de te verwachten verkoop. Wanneer het patroon veranderd en meer wordt, springen wij daar direct op. Wij willen onze 100% leveringsgarantie namelijk in eer houden.

Wat te denken van je bestelling opsplitsen in tweeën en twee keer rijden?
Hoe denk je erover om iemand te regelen die met een extra auto mee wil rijden? Kwestie van je probleem voorleggen en overtuigingskracht gebruiken. En indien nodig benzinekosten vergoeden...

Wat te denken van je bestelling opsplitsen in tweeën en twee keer rijden?
Hoe denk je erover om iemand te regelen die met een extra auto mee wil rijden? Kwestie van je probleem voorleggen en overtuigingskracht gebruiken. En indien nodig benzinekosten vergoeden...

Voor ons toch even 170 km extra rijden dan...

Voor ons toch even 170 km extra rijden dan...

In dat geval wegen de benzinekosten en tijd niet op tegen het zoeken van een dealer die in de buurt zit en daar lokaal inkopen te doen.

De Haan wordt interessant als je met één grote auto/transporter/busje alles in één keer ophalen en dan de benzinekosten kan delen. Indien je met zijn tweeën gaat ben je 30 euro per persoon aan benzinekosten kwijt. Met diesel is dat zelfs minder. Meen trouwens ook even je reistijd mee in het geheel. Dat is een niet te onderschatten factor voor het afhalen van vuurwerk. Kwestie van kosten-baten-analyse.

Back
Bovenaan