ummagumma
VWC lid
Gaan deze eruit? Want waarom op=op?
![]()
OP=OP van €65,95 voor €39,50! Slechts enkele beschikbaar dus op=op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
![]()
OP=OP van €65,95 voor €39,50! Slechts enkele beschikbaar dus op=op
Gaan deze eruit? Want waarom op=op?
wanneer komen ongeveer de lijsten met de verschillende collecties en prijzen online?
oke want als ik op de oudere link klik kom ik op de website van Herman de Haan waar ik geen vuurwerk vinden kan
Nog even geduld![]()
spanning !
Worden die lijsten dan ook hier gepost? Of moeten we daar nog zelf achteraan mailen?
Dat wordt een hele grote bestelling hier! Dat gaat nooit in mijn eigen auto passen, dus of een busje huren of de auto van mijn ouders mee (7zitter).
@ Jan Willem: Is het mogelijk om alles in 1x te bestellen als ook de demo van Royal is geweest of is de kans dan groot dat dingen van Rubro al op zijn? Want afhankelijk van waar Royal mee komt moet ik mijn lijstje misschien aanpassen. Ik heb geen oneindig budget helaas, maar zit wel aan ca. 500 Euro te denken om bij jullie te bestellen.....
Dat wordt een hele grote bestelling hier! Dat gaat nooit in mijn eigen auto passen, dus of een busje huren of de auto van mijn ouders mee (7zitter).
@ Jan Willem: Is het mogelijk om alles in 1x te bestellen als ook de demo van Royal is geweest of is de kans dan groot dat dingen van Rubro al op zijn? Want afhankelijk van waar Royal mee komt moet ik mijn lijstje misschien aanpassen. Ik heb geen oneindig budget helaas, maar zit wel aan ca. 500 Euro te denken om bij jullie te bestellen.....
Wat te denken van je bestelling opsplitsen in tweeën en twee keer rijden?
Hoe denk je erover om iemand te regelen die met een extra auto mee wil rijden? Kwestie van je probleem voorleggen en overtuigingskracht gebruiken. En indien nodig benzinekosten vergoeden...
Voor ons toch even 170 km extra rijden dan...