Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als je dan even zo aardig wil zijn om ons te zeggen hoelaat zorgen wij dat je er direct weer vanaf bent:wink:.

nieuwe artikelen;

- Wave Willow | Broekhoff Vuurwerk VERKOCHT
- Sky Show | Wolff Vuurwerk €9,95
- Super Blink | Broekhoff Vuurwerk €3,50

Laatst bewerkt:
Jammer van de Wave Willow, is echt een geweldige pot! Maar skyshow assortiment voor 9.95(:shocked:) is ook een geweldige troostprijs :)

Kunnen we voor vandaag nog een update verwachten?
Om te vieren dat het de Lesli opendag is:wink:.

Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar wordt je (Jan Willem, als ik je zo mag noemen) niet helemaal gek van al die mailtjes en dat verwerken?

Als er weer nieuwe acties/producten komen en men deze wil bestellen, naast de al bestaande bestellingen. En dan nog de financiële administratie... ik zou gek worden. Uit medelijden zou ik zowat een administratief systeem voor je bedenken.

Verder wel top dat je dit wil doen, mijn complimenten. Ik ben de afgelopen jaren i.v.m. de studie en werk bij vele bedrijven geweest. Weinig tot geen bedrijven in welke bedrijfstak dan ook die zo intensief contact houden met klanten en rekening houden met de wensen van deze klanten.

Misschien wel de beste marketingstrategie ooit.

Goed bezig!

Ja dat zou ik ook wel graag willen weten, niet om je op te naaien JW maar ben er graag als eerste bij:D
Moet ook wel zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat je alles nog zo geordend kan houden, ik doe zelf ook administratie maar dat is toch minder dan vergeleken bij jou taken.

Hey JW,

Is er nu ergens een centrale lijst of zijn de producten waar nog geen 'uitverkocht' bij staat, beschikbaar?

Groetjes,

Pranav

in de beginpost kun je de filmpjes zien van artikelen die niet uitverkocht zijn. Daar staat ook een voorraadsindicatie bij.
Die artikelen zijn dus niet uitverkocht. Bij mijn weten haalt JW gelijk de filmpjes weg van artikelen die uitverkocht zijn.
greetzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan