Hercules 104's.

welke box kan ik beter nemen
Deze of de inmortel Gold
Ze lijken erg veel op elkaar volgens mij wel.

Hierbij de Hercules geschoten op de demo in Ermelo.

Persoonlijk vond ik hem niet zo sterk, kleine boeketen en een redelijke burst.
Of die beter of slechter dan de imortal gold is kan ik niet zeggen.

Ik moet zeggen dat ik hem wel mooi vind hoor. Maar ik heb al zoveel bakken en geen budget meer, anders was het nog wel het overwegen waard om te nemen.

Dit is nu de Olympus in Duitsland.

Was op de demo bij Toschpyro (2016) een machtige cake met keiharde burst en grote effecten. Kost daar €100

Kan iemand mij vertellen hoeveel mm de tubes in deze box zijn?

Volgens mij het grootste deel 30 mm wat ik me nog kan herinneren. Zitten een aantal mine`s in die zijn 25 mm. Ik stak hem naast een profblok af en deed er niet echt aan onder. Waarschijnlijk meer door het hoogte verschil, maar als je er dichtbij staat maakt dat niet zo heel veel uit.

Volgens mij het grootste deel 30 mm wat ik me nog kan herinneren. Zitten een aantal mine`s in die zijn 25 mm. Ik stak hem naast een profblok af en deed er niet echt aan onder. Waarschijnlijk meer door het hoogte verschil, maar als je er dichtbij staat maakt dat niet zo heel veel uit.
Ik heb de doos nog staan en deze info klopt idd

Kwam deze tegen in de outlet en na overwegen toch maar genomen omdat budget niet al te hoog is dit jaar en deze me maar een paar tientjes heeft gekost. Ik schiet de cakes gewoon lekker apart. Nu weer verder zoeken voor wat goede deals. :)

Back
Bovenaan