Hercules 104's.

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 02810
Artikelnaam: Hercules 104's
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1917 gram
Aantal Schoten: 104 schots
Effectomschrijving: De hardste en mooiste! Doffe
dreunen en hoogwaardig goud

Tijdsduur: 114 sec
Stijghoogte: 15 - 20 m
Richtprijs: €. 139,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg mooie bak, alleen jammer dat er veel wordt 'nageaapt' , natuurlijk snap ik dat iedereen een bak wil als de 'Immortal Gold' maar ben dat iets creatiever en maak m nog mooier ;-)
En ja deze is inderdaad net wat anders iknow.
Moet wel zeggen dat deze ook erg lekker is.

Erg mooie bak, alleen jammer dat er veel wordt 'nageaapt' , natuurlijk snap ik dat iedereen een bak wil als de 'Immortal Gold' maar ben dat iets creatiever en maak m nog mooier ;-)
En ja deze is inderdaad net wat anders iknow.
Moet wel zeggen dat deze ook erg lekker is.

Hij is erg lekker, maar ik kies liever voor de Immortal Gold, mooie gouden palmen, meer schots en een betere prijs.

Edit: Immortal Gold heeft maar 100 shots dacht 144.

Heel mooi hoor, Immortal Gold met een eigen twist dankzij de fluiters en mines (mooi!). En zie de prijs: 2kg voor €140, dat is laag voor Lesli-begrippen! Goudtoppertje nr.1 van 2014 is binnen :yes:

Wow! Prachtige bak van Lesli zeg, sjonge jonge! Vind deze misschien nog wel beter dan de immortal gold, prachtige blinkers, de fluiters heel erg goed getimed omdat hij andere te langdradig wordt en een prima prijs. Zelfde prijs als de immortal gold en daarom vind ik deze toch ook een aandrader!

Tja....niks op aan te merken!! Hele mooie cake hoor,die 3-stage whistling is ook wel fijn voor de verandering

Ja die fluiters zijn vet hadden nog een paar salvo`s tussen moeten zitten maakte deze bak uniek. :p

Als deze in het echt dan ook maar zo mag presteren, want ik ben afgelopen jaar niet echt tevreden geweest met een aantal dure Lesli cakes. Bah. Ze moeten eens een keer dat leveren wat ze je voorschotelen, al helemaal voor dat geld. Rubro kan in dat geval er ook wel wat van. Bah!

Dit vond ik een leuke box,de ffuiters tussendoor geeft ook dat extra.
Deze schiet grote boeketen en heeft het mooie pixiedust effect.

Nadat ik het filmpje van Gizmo heb gezien ben ik toch iets minder enthiousast; De 3-trapsfluit is foetsie! Dat vond ik nou net een hele gave toevoeging aan deze bak. De fluiters van nu zijn nog steeds prima, lekker rauw maar vind het wel jammer..

Het blijft natuurlijk een mooi blok, maar ik zie wel meer (kleine) verschilletjes, zoals die 3-traps-fluiten. Als hij is zoals op het eerste filmpje, dan heb je denk ik echt een prachtige bak. Zoals hij nu is, is het natuurlijk ook nog een voldoende :)

Back
Bovenaan