Hengevelde 23-01-2009

Echt rot weer, wel mooie producten gezien, maar de "show" was erg slecht maar daar is al genoeg over gezegd.
Vond het wel mooi dat de salvo's shells lekker breed werd geschoten. Dat gaf een mooie volle lucht.

Al met al een leuk showtje om ff na werktijd langs te rijden :D

Over het show element valt inderdaad te twisten.
Opbouw en variatie had natuurlijk beter gekund, maar dat is in NL eigenlijk altijd :wink:
De producten opzich was ik zeer te spreken over!
Zaten echt goede effecten bij, die zelfs in deze weersomstandigheden nog mooi waren.
Bekijk het als een RF demo, dan scoren ze zeker een voldoende.

hey

ja het weer heeft heel veel parten gespeelt

ik snap niet dat julie zijn weg gestuurt???

ik wil wel is weten door wie,en waarom zijn julie niet na de crew gegaan??

mvg

Wij kenden de mensen niet, Jeroen had het druk zat en we schuilden dus even onder de klep van de kar, het begon aardig te regenen namelijk. Vanuit het niets kwam een oudere man aanlopen, denk om wat uit de trailer te halen, die vroeg ons maar eens wat wij dachten te gaan doen. Er was geen tijd voor voorstellen of duidelijk maken wie wij waren en waarom wij hier waren, de man vertelde ons maar eens even lekker verderop in het weiland te gaan staan. Ik zei nog "ja, dat doen we ook met de show zeker", maar de man antwoordde direct met "Nee... NU!".
Nouja, wij gaan er dan niet tegenin, het zal we zo geregeld zijn, wij weten op dat moment dan niet beter als dat hij het voor het zeggen heeft en wij liepen dus maar weg.

Was heel apart in ieder geval, eerst vriendelijk ontvangen, even meehelpen, kregen zelfs chocola aangeboden van de dame en dan word je even zo bot weggestuurd... :bonk:

EDIT: hoor zojuist dat er dik 75% is blijven staan :shocked:, dit kwam blijkbaar vooral doordat lonten open en bloot lagen en niet goed waren afgedekt...

Ongelooflijk joh, hoe is het mogelijk.

Laatst bewerkt:
He, wat raar dat jullie zijn weggestuurd, de afspraak was toch dat jullie erbij mochten zijn. Ik heb jullie bij aankomst nog een hand gegeven. Jammer dat ik niet zo snel meegekregen heb dat jullie zijn weggestuurd.
Over de show zelf: Het was op zich een fantastische dag (behoudens het weer dan) We hadden een leuke club mensen bij elkaar voor de opbouw. Jammer genoeg kwamen we wel (mede door het weer) wat in tijdnood. Zoals fakkeltje het al vertelde is jammergenoeg niet alles afgegaan , (zoals de finale) en waardoor dit kwam is mij niet bekend. Misschien dat Jeroen hier nog wat over kan vertellen.
Maar ik weet zeker dat we in de toekomst nog veel zullen vernemen van Royal Fireworks.
Verder wil ik van de gelegenheid gebruik maken om iedereen van Royal Fireworks te bedanken voor deze dag.

gr. Masje

Voordat we weg gestuurd werden heb ik nog even de opbouw van de show gefilmd.

Rechtermuisknop, doel opslaan als...

Bestandsnaam: opbouw_hengevelde.rar
Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
Tijdsduur: 5:08
Bestandsgrootte: 78 MB

-Roy-

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan me voorstellen dat je in de drukte van je eerste show druk bent,maar nodig dan niemand uit,van kom even kijken,bla,bla zorg dan dat er een aanspreekpunt is.

Weer een ééndagsvlieger??????

Wij zagen Dieter van Azuma ook meehelpen, nog even gedag gezegd, maar kan hier nergens wat lezen over betrekking van Azuma bij deze show? Werken Royal en Azuma samen o.i.d.?

@masje; leuk dat je reageert, weten we ook de nickname achter de mensen haha. :wink: Opbouwen is altijd mooi ja, ongeacht het weer (zeker als je in de trailer kunt opbouwen :wink:), hebben jullie ook foto's o.i.d. gemaakt?

@grouver; bedankt voor de beelden, toch even leuk. :)

Wij zagen Dieter van Azuma ook meehelpen, nog even gedag gezegd, maar kan hier nergens wat lezen over betrekking van Azuma bij deze show? Werken Royal en Azuma samen o.i.d.?

@masje; leuk dat je reageert, weten we ook de nickname achter de mensen haha. :wink: Opbouwen is altijd mooi ja, ongeacht het weer (zeker als je in de trailer kunt opbouwen :wink:), hebben jullie ook foto's o.i.d. gemaakt?

@grouver; bedankt voor de beelden, toch even leuk. :)

Dieter werkt voor meerdere bedrijven dan alleen azuma :wink:

dieter kwam net zo als julie even langs wippen,en zoals elke freak begint het toch te jeuken,en gingen de handen uit de mouwen!!

eendagsvlieger??

als je net alle mortieren,op naam hebt laten maken,en eigen kleur,dure rekken aangeschaft,kleding etc etc

alles was tot in de top goed verzorgt!

gr allemaal

ps nice filmpje van de opbouw!

Laatst bewerkt:
ben zeer benieuwd naar de volgende show van Royal hoor.
vorige week zat gewoon het weer 100% tegen tja daar doe je niet veel aan.

maar van die overgebleven 75% die is blijven staan kan je volgensmij nog een leuk showtje van geven:p iets voor de zomerfeesten fakkeltje? :D:p

Back
Bovenaan