Hengevelde 23-01-2009

Ben zeer benieuwd naar de show van royal fireworks, kan nu al niet echt wachten.

bedankt fred voor de aanvullende informatie! uiteraard jeroen van royal fireworks ook. :bye:

Rijd er iemand toevallig via Utrecht?

EDIT: Ik rij al met Mikes bak mee.... word bruut daarzo in hengevelde :shocked:
Ik neem ook me HV30 mee met me nieuwe groothoek lens erbij....
Gaan we dat dingetje is even mooi uittesten :)

-Roy-

Laatst bewerkt:
Lekker veel buisjes 5 inch. Zo te zien ook erg mooie duurzame rekken! Complimenten. Persoonlijk vind ik een goeie zet. Nieuw bedrijf, goeie start met zulke inventaris, goed over nagedacht.
Ik hoop dat Royal ook de andere calibers in zulke rekken kan plaatsen.

ben benieuwd hoe het morgen zal zijn wat betreft het weer.. weeronline.nl/buienradar.nl voorspelt 90% kans op neerslag

Laten we hopen op een wonder morgen
In de avond zakt de wind vaak
De planning nu is dat het doorgaat morgen

leuke foto,s zeg,en wat een grappige kleur die zie je niet veel :p
tja hopelijk zal het een beetje droog zijn morgen,en als de wind maar geen spelbreker gaat worden. maargoed we zien het wel?
------------------------------------------------------------------------

vrijdag overdag blijft het bewolkt en is het ronduit nat. De wind is aanvankelijk zuidoost en matig, aan zee nu en krachtig, 6. Rond het middaguur draait de wind naar zuidwest tot west en daarna naar noordwest, langs de westkust toenemend naar hard of stormachtig, 7 tot 8 Bft. In het Waddengebied staat in de middag een krachtige tot harde zuidoostenwind, 6 tot 7 Bft. Vooral in het westelijk kustgebied en in de heuvels van Limburg is er in de loop van de dag kans op zware windstoten tot zo'n 80 km/uur. Pas tegen de avond wordt het van het zuidwesten uit waarschijnlijk droog. De middagtemperatuur ligt rond de 5 graden.

windstoten lijken me een showstopper als dat zo doorzet
wordt dus morgen regelmatig het weer en het forum checken :wink:

zonde als het niet door zou gaan,
maarja, een show in zware wind en regen is ook niet wat..

ben benieuwd als weer voorspellingen morgen voor 12 uur nog niet verandert zijn vertrek wel later dan eerst belletje voor zekerheid :)

Dag allemaal,

Zoals het er nu uit ziet gaan we wel opbouwen.
Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Opdrachtgever wil ook dat het door gaat dus we laten ons niet beinvloeden door een paar druppels en een beetje wind.

Tot zover,

Groeten en slaap lekker :bye:

Jeroen

http://www.royalfireworks.nl

Lekker veel buisjes 5 inch. Zo te zien ook erg mooie duurzame rekken! Complimenten. Persoonlijk vind ik een goeie zet. Nieuw bedrijf, goeie start met zulke inventaris, goed over nagedacht.
Ik hoop dat Royal ook de andere calibers in zulke rekken kan plaatsen.

Hoi,

Alle maten hebben we in deze rekken!

Zodra ik meer tijd en energie heb plaats ik ze, ben nu wat druk met de voorbereidingen.

Groeten,

Jeroen

http:www.royalfireworks.nl

Ik ben ook van plan om te gaan.
Komt er op deze site nog te staan of het definitief wel of niet doorgaat.

Het kan een beslissing van het laatste moment zijn natuurlijk, Fred neemt in ieder geval rond 12:30 nog een keer contact op, wat zij er zelf van verwachten. :wink:

:bye:

Inderdaad Mike, het wordt een beslissing van het het laatste moment
Een beslissing die door de provincie wordt genomen.
Ik heb net Jeroen van Royal Fireworks gebeld, ze zijn bijna klaar met de opbouw
En in Hengevelde is er bijna geen wind.

Dus eigenlijk nog geen zekerheid, nu is de situatie goed, maar het tij kan nog keren.

Ben er nu zo'n 50km vanaf.
Hier is het weer goed. Droog en niet veel wind.
Op buienradar ziet het eind v/d middag er wel goed uit rondom Hengevelde.
Hopen dat het nog ff zo blijft!! :)

Inderdaad Mike, het wordt een beslissing van het het laatste moment
Een beslissing die door de provincie wordt genomen.
Ik heb net Jeroen van Royal Fireworks gebeld, ze zijn bijna klaar met de opbouw
En in Hengevelde is er bijna geen wind.

Dus eigenlijk nog geen zekerheid, nu is de situatie goed, maar het tij kan nog keren.

top om te horen,

ben zodirect die kant op en hoop rond uurtje of 3-4 aan te komen daar, diegene die komen tot dan :bye:

Fred heeft Jeroen net opgebeld, die zegt dat het goed weer is inderdaad, dat we maar moeten komen. :wink: Het blijft een gokje, maar die nemen we wel waarschijnlijk.

Fred kan helaas niet mee, tussenkomst van een klant, die taak gaat nou eenmaal voor. :wink:

Back
Bovenaan